O, brad frumos!

A fost frumos, pana acum cateva ore. Eu la bucatarie, cu spatele spre cei doi copii din living. Aud un zgomot puternic, ma intorc si am in fata ochilor imaginea aceasta:

15697265_1419147828120105_4819472184091601666_n

Stefanel cu ale lui, Ana cu un zambet larg, cu niste carlige de rufe in par si cu “bebe cel mare, Eric” in brate.

O intreb ce s-a intamplat: “pai ce sa se intample… bebe cel mare a vrut sa puna mana pe un ornament din brad; eu nu i-am dat voi, dar stii ce tare a tras?!”

Respir, iau cateva minute pauza, si incerc sa ridic bradul. O aud pe Ana prin camera, catre Stefanel: “Mami salveaza bradul, mami salveaza bradul!”

Cum operatiunea de salvare era cel putin incerta si bradul se clatina cand intr-o parte, cand intr-alta, o aud cum il informa constant pe frate-su: “Eu ma dau de-aici, ca poate cade iar!”

Stefanel incepe sa planga. O rog pe Ana sa il consoleze putin, poate-poate reusesc sa ridic pomul…Se conformeaza, plansul lui Stefanel se opreste. Ii trimit un mesaj lui Cristi, cu o fotografie din camera, de actualitate. Ana ma intreaba daca i-am spus ce s-a intamplat si daca mai vine tati acasa. Vine, vine. Dar, la randul meu, o intreb ce crede ca va spune tati atunci cand va intra in casa. Raspunsul Anei: “hdkgdfbglzdglzdhg”. Aha, exact asa!

Las bradul, ma duc la Stefanel: incepuse iarasi sa planga. Ma uit la el: era tot numai sclipici, arata ca un glob din fostul nostru pom de iarna! Il consolase Ana, dar uitase ca pe maini avea sclipici de la ornamentele pe care le lucrasem impreuna mai devreme…

Maine a zis ca-l tranteste iarasi… ca prea am ras amandoua si crede ca e distractie.

Sa-l mai ridic, sa nu-l mai ridic…

 

Leave a Reply

