Anotimpurile Anei

Sa pastrez fiecare secunda, sa notez totul, sa nu uit nimic.Sa nu pierd niciun minut din viata copiilor, sa il regaseasca si ei candva. Sa pun in sufletele nostre zambetele lor, unul langa altul. Pentru mine astea sunt cele mai frumoase responsabilitati, ca mama.

Din toate aceste dorinte s-a nascut un proiect ce imi este tare drag si care prinde contur din ce in ce mai bine.

Pana acum, l-am numit “Anotimpurile Anei”. Imi doresc sa fie ceva mai mult de atat, sa devina o imagine despre copilarie, despre tot ceea ce, uneori, este definitiv pierdut.

Asa ca am organizat o serie de sedinte foto, in fiecare anotimp.

Toamna

Iarna

Primavara

Vara

Dupa 1 an de zile de la prima noastra sedinta foto, l-am botezat pe Stefanel

 

Suna putin a cliseu, dar ma uit la aceste imagini si nu imi vine sa cred cat au crescut!

Fotografiile spun o poveste: a noastra. Sunt insufletite de trairile si de starile noastre. Surprind momente unice si cuprind in ele fericirea de a avea un copil, apoi doi copii. Mi le derulez in minte, ca pe un film, si tot ce reiese din ele este iubirea noastra. Ma bucur tare mult ca am ales sa facem asta pentru noi (noi, parintii si noi, parintii si copiii).

Multumim frumos, Aurel Rapa, pentru aceste fotografii in care ne-ai surprins pe noi, asa cum suntem!

 

Va urma, pentru ca, dupa multi, multi ani, imagini ca cele de mai sus ne vor face cei mai bogati oameni din lume!

 

Leave a Reply

