Ciocolata

Am facut ciocolata. De casa, reteta clasica: lapte praf, cacao, zahar, unt. Anei nu i-am dat ciocolata sau alte dulciuri din comert. M-am gandit sa nu-i dau nici ciocolata de casa. Asa ca am pus dulcele desert intr-o tava pe care am scos-o pe balcon, pentru a se raci. Si acolo a ramas cateva zile. Seara, dupa ce ne linisteam, mai aducea tava in casa, cu grija sa nu-i dam Anei de gandit sau de poftit. Taiam din delicioasa ciocolata de casa, o savuram pe rand si pe furis (eu si Cristi), apoi scoteam tava iarasi pe balcon, unde stiam sigur ca Ana nu are acces. Intr-o seara avem urmatorul dialog:

Eu, catre Cristi: – Aduci tava?

Ana: – Care tava?

Eu: – Eh, o tava de pe balcon; am putin nevoie de ea.

Ana: – A, tava cu ciocolata. Vreau si eu!

Cum o fi vazut-o?! Cand ne-a scapat noua un cuvant si ea a pus totul cap la cap, ca un mic detectiv?!

Da, i-am taiat si ei un cub mic. Se inaltase pe varfuri, tinandu-se cu degetele de marginea mesei si adulmeca aroma de vanilie si cacao.

Cea mai buna ciocolata de pana acum!

Leave a Reply

