Carti si flori

De mult prea multa vreme nu am reusit sa mai scriu nimic despre cartile pe care le citim acum. Cu speranta ca nu am uitat vreunul dintre titlurile preferate, incerc o scurta prezentare a lor mai jos.

De la Anca (In minunata lume a cartilor) am primit la inceputul toamnei cateva carti foarte frumoase.

                                                                                                                                                Peep inside the garden

Peep inside the garden
Este o carte interactiva, cu multe surprize ce pot fi descoperite ridicand petalele florilor, sau aripile gazelor. Este cartonata, frumos colorata si foarte ingenios realizata. Ana se amuza rasfoind-o. Noi o citim din cand in cand, asa ca este foarte potrivita si pentru copiii mai mici de 3 ani.
Varsta: 3+
14 pagini
Dimensiune: 190 x 160mm

Sursa foto

                                                                                                                                                      First sticker book

first-sticker-book-garden

Cartea este foarte atractiva, prin culori, desene si prezentare in sine. Deocamdata nu a inceput sa dezlipeasca / lipeasca stickerele, insa ii place cand citim despre insecte, flori, animale si copaci.

Varsta: 3+
16 pagini
Dimensiune: 276 x 216mm

Sursa foto

                                                                                                                                        My Little Bag of Bedtime Stories

My little bag for bedtime stories (1)
My little bag for bedtime stories

 

O minunata colectie de 5 carticele, cu povesti foarte frumoase, de care nici eu, ca adult, nu ma plictisesc. I le pregatisem pentru Craciun, insa nu am mai avut rabdare si i le-am daruit deja. A fost foarte incantata de gentuta, dar si de povesti. Cel mai des am citit “Knight Time” – o povestioara duioasa si amuzanta despre tati si copii.

Sunny Bunny
Knight Time
Again!
Mummy, Did You Miss Me?
I Spy Something Wonderful

Sursa foto

 

Absolut intamplator am redescoperit pe http://www.elefant.ro cateva dintre cartile copilariei mele, carti ce au ca personaje principale doua papusi albastre: Luna-Betiluna si Dora-Minodora.

Luna-Betiluna si Dora-Minodora in tara lui Peste-Mamaliga-Prapadeste

luna-betiluna-si-dora-minodora-in-tara-lui-peste-mamaliga-prapadeste_1_fullsize

 

Sursa foto

Luna-Betiluna si Dora-Minodora intr-un gaz-album cu pasarele

luna-betiluna-si-dora-minodora-intr-un-gaz-album-cu-pasarele-editita-a-ii-a_1_fullsize

 

Sursa foto

 

Luna-Betiluna, Dora-Minodora si gradina

luna-betiluna-dora-minodora-si-gradina-editia-a-ii-a_1_fullsize

 

Sursa foto

Cu aceasta ultima carte am avut si alte activitati, nu doar lectura. Ne-am bucurat sa regasim in paginile cartii flori lucrate manual, din fimo, de Catalina.

12010586_1086632568038301_2383250834888876677_o

In aceasta primavara, pentru ca ne plimbam amandoua si ii prezentam florile zarite, m-am gandit ca i-ar placea sa le aiba la indemana, indiferent de anotimp; chiar fara parfum, fara naturalete. Asa ca am rugat-o pe Catalina Stan sa ne ajute cu acest demers. Florile realizate de ea sunt minunate! Sunt foarte apropiate de cele reale, singurele diferente fiind lipsa mirosului si marimea: chiar si la atingere par adevarate!

Iata minunile create de Catalina:

14319286743255780-item960x720

Sursa foto

14327050793267491-item960x720

Sursa foto

Ultima carte daruita Anei, alaltaieri, este de la editura Gama: am gasit-o la reducere pe http://www.dol.ro si, cum citisem impresii foarte bune despre ea, nu am rezistat si am cumparat-o: “Inc-o data!”. Este foarte interesanta, imaginile sunt atat de amuzante (mai ales mama-dragon cu aripile pleostite, ochii incercanati si urechile lasate de oboseala) incat abia asteptam sa i-o citesc! Evident, am auzit, la randul meu, de cateva ori: “Citim inc-o data!”.

_185519_1_1425383487

Sursa foto

Insa de mai bine de-o saptamana lectura preferata este o carte cumparata in urma cu aproape 1 an de zile, de pe site-ul http://www.cel.ro, scrisa de George Cosbuc: “Cartea celor doi zbarliti si-a mai multor alti parliti”.

George-Cosbuc__Cartea-celor-doi-zbarliti-si-a-mai-multor-alti-parliti__973-679-883-2-785334217866

Sursa foto

Este o carte ce a vazut mai rar lumina tiparului, asa ca atunci cand am aflat de ea am si cumparat-o. O citim in fiecare seara, fie inainte de cina, fie inainte de somn. A ajuns sa cunoasca unele dintre personaje: Zita, Chiriac, Ana… si nazbatiile pe care le fac. Asa ca, atunci cand are pofta de citit, imi cere “cartea cu Chiriac”.

Si pentru ca noi deja am inceput sa asteptam venirea zapezii (desi probabil nu se va intampla decat prin februarie), am inceput sa citim si poezii, colinde si povesti despre iarna: “In asteptarea lui Mos Craciun”.

in-asteptarea-lui-mos-craciun-poezii-si-colinde_1_fullsize

Sursa foto

Recunosc, mie imi place cartea asta mai mult decat ii place ei; n-am reusit sa o citim pana la capat, insa eu m-am bucurat sa parcurg versurile “Iarna pe ulita”. Ilustratiile sunt formidabile: Ana s-a bucurat sa o vada “in carne si oase” pe Baba Iarna.

Cam atat despre carti. Deocamdata.

 

 

 

 

Leave a Reply

