Aniversarea Anei

2 ani frumosi, furtunosi, plini cu de toate. Ana a implinit 2 ani pe 15 august 2015, dar iata ca abia azi imi fac timp sa scriu (inainte sa fac un post comun cu aniversarea de 3 ani!).

Cand au trecut, unde s-au dus… nu stiu. Ce-am invatat, ce-am trait, ce-am simtit… cred ca mi-ar trebui inca 2 ani sa scriu pe-ndelete.

Ne-am dorit sa avem o aniversare linistita, in familie, fara prea mare tambalau. Lucrurile s-au aranjat minunat, de la sine. Ziua Anei este pe 15 august, zi libera. Asa ca pe 14 august a fost in centrul atentiei la gradinita. Si aici a fost totul perfect: la varste fragede se recomanda ca numarul copiilor invitati la petrecerea aniversara sa fie varsta copilului + 1. Iar in grupa Anei erau fix 3 copii, in afara de Ana. Tortul a fost fara zahar, comandat cu ceva timp inainte la profesionistii de la Baby Fresh Food. Blat: morcovi, faina, oua, curmale, miere, scortisoara, ulei, praf de copt; crema: mascarpone, smantana, miere, vanilie; jeleu: cirese/visine, ananas, gelatina. A facut parte din prima colectie de torturi fara zahar pentru copii, din Romania – deci recomand.

Ziua de 14 august a inceput normal: mers la gradinita, insa noi doi nu am fost la serviciu asa ca am rezolvat diverse chestiuni organizatorice (eu manichiura-pedichiura, iar Cristi a luat tortul). In jurul orei 11.00 am ajuns amandoi la gradinita, iar surpriza Anei a fost maxima. Dupa ce ne-am prezentat si colegilor Anei, ea a inceput sa le arate fotografiile aduse de noi din cei 2 ani. A fost tare simpatica, pentru ca ea tinea fotografia cu imaginea spre ea, crezand ca acelasi lucru il vad si ceilalti care aveau parte doar de o hartie alba.

DSC_6714

A urmat apoi tortul, suflatul in lumanare, cantecul de “La Multi Ani”. Foarte frumos, foarte lejer si relaxant. O amintire atat de placuta!

 

 

 

 

 

DSC_6788

DSC_6773

DSC_6759

DSC_6749

DSC_6741

DSC_6729

DSC_6732

DSC_6734

DSC_6738

Dupa petrecere, am plecat spre un loc ce ne place din ce in ce mai mult: Casa Veche, din Maldaresti, langa Horezu.

Sambata, cand a implinit Ana fix 2 ani, am sarbatorit iarasi, tot noi 3 plus un tort absolut delicios. Crema din fructe de padure (dementiale zmeura intreaga!!!), blatul pufost, aromele, dar si aspectul (avand in vedere ca veneam cu el de la Bucuresti, pe o vreme caniculara), au facut din el deliciul celor 2 zile de mini-vacanta!

DSC_6831

DSC_6832

DSC_6845

 

Am incercat si noi sa facem o “fotografie de familie”; a iesit ca toate celelalte de pana acum: din a ‘enspea incercare, noi razand in final, iar Ana vazandu-si de-ale ei.

DSC_6847

Apoi i-am dat Anei cadourile.

Cartea “Cadou de ziua ta”, pe care o citim in continuare cu placere. Are imagini frumoase, delicate, atractiv realizate. Este o poveste emotionanta despre prietenia dintre un iepuras si un arici.

1150_d0d07d2cSursa foto

Celelalte volume ale colectiei asteapta linistite, intr-un sertar din biroul meu de la serviciu, sa fie daruite Anei cu ocazia calendarului de Advent cu care imi doresc sa o surprind anul acesta!

Celalalt cadou a fost un joc foarte interesant, apreciat si el de catre Ana, dar si de catre noi: plansa pe care putea desena cu un creion cu apa! Mi-nu-nat!

micul-artist-mazgalici

Sursa foto

Setul este foarte interesant si captivant. Plansa pe care se poate desena cu apa are pe margine numeroase modele pentru inspiratie, asa ca am gasit mereu ceva nou de desenat!

Cam asa a fost aniversarea Anei. Imi voi aminti mereu cu drag de cele 3 zile in care am petrecut timpul impreuna, ne-am imbratisat, ne-am relaxat si ne-am bucurat unul de altul.

 

 

 

Leave a Reply

