Saptamana 13 de gradinita

Cand am primit fotografiile, le-am deschis si nu stiam care-mi place mai mult. Cred ca a fost cea mai frumoasa si mai provocatoare saptamana de pana acum, desi a fost saptamana cu numarul 13, in perioada 13 – 17 iulie 2015.

Inca o data cred ca am facut o alegere excelenta in privinta gradinitei Anei! Iata si de ce:

Atelierul de creatie: pictura cu aracet si sare. Chiar astazi am vazut pe un blog din SUA o activitate cu aceleasi materiale, plus cateva pipete si cateva borcane de apa colorata cu substante alimentare: voi incerca si eu atunci cand Ana va fi putin mai mare.

20150715_171927 20150715_172204 20150715_173755

Atelierul de dezvoltare personala: indemanare si iar indemanare!

20150716_163241

Cred ca nu era palaria lui Sebi:

IMAG1579

Ci a lui Rafa:

IMAG1581

Un atelier de arta ceva mai special: copiii au lucrat afara niste cani superbe, urmand cateva sabloane simple. Apoi canile au fost duse la ars, iar acum troneaza frumos la noi pe masa.

IMG_2693 IMG_2698

Asta-i preferata mea!

IMG_2782

Cam frumos la gradinita Anei…

Leave a Reply

