De vorba cu Ana

Aseara a avut chef de vorba. De povestit. Ne-a spus despre pepenele “shoshu” de la gradinita, despre semintele acestuia pe care nu le-a mancat, ci le-a adus lui tati, care le-a pus dupa pat. Ne-a spus despre incaltaminte si despre colegii ei, mai mari si mai mici.

Si apoi am ajuns la un lucru interesant: ne-a spus despre “Bladi” (Vladi), colegul de sus (grupa mare de la gradinita, de la etajul 1). Care a fost luat de la gradinita de tatalui lui.

Eu: Si unde s-au dus?

Ana: Munca.

Eu: Tatal lui Vladi munceste?

Ana: Da!

Eu: Si ce face cand munceste?

Ana: Bani.

Am filmat toata conversatia, zeci de minute. Insa partea asta m-a dat gata!

Leave a Reply

