Acest sfarsit de saptamana: duminica

Trezirea de dimineata: numai zambete si glume. Micul dejun… partial ca cel de ieri, dar parca ceva mai bogat: Ana a mancat doua bucati de cascaval cu putina paine si a rontait chiar si cateva fructe uscate.

Am mers apoi in parc, unde a primit si o banana pe care… a mancat-o. Zambetele, rasetele si glumele au continuat. Ne-am urcat apoi in masina si am mers la bazin, pentru sedinta de inot. Plecam din fata blocului, facem dreapta, apoi iar dreapta, apoi stanga, apoi dreapta si iar dreapta si… surpriza (sau nu) Ana recunoaste strada ce duce fix la bazinul de inot. Foielile se trasforma in plansete si o tine tot asa pana ajunge in apa, impreuna cu instructoarea. In 2 minute a inceput balaceala!

Dupa ora de inot – inapoi acasa, la ciorba de vacuta, la mazarea scazuta cu rosii si carne de vita (am uitat complet de marar!!!!), si la pepenele rosu.

Apoi, iar in masina: am mers la gradina zoologica din Calarasi. O idee faina de sfarsit de saptamana si pentru parinti, si pentru copii. Ne-a placut mult, chiar este pe lista de revederi vara aceasta. Desi nu sunt deloc adepta gradinilor zoologice (si nici a circurilor cu animale), totusi, pentru un copil, “fauna” de la locurile de joaca din cartier este mult mai “salbatica” si mai “periculoasa” decat multe dintre exemplarele vazute la zoo.

Intrarea: 5 lei/pers. Lume putina, poate si pentru ca cerul era plumburiu si din cand in cand rasunau tunete amenintatoare. Animale multe, insa foarte inghesuite, mai ales felinele. Putina curatenie ar fi necesara, ceva investitii ar prinde chiar si mai bine. Cum Anei ii plac paunii si cocosii, am avut unde sa zabovim.

La cusca celor 2 tigri a zarit un melc si probabil ca si daca ar fi venit cele doua feline sa-i manance din palma, tot le-ar fi ignorat. La mufloni i-a placut, aproape ca le-a dat cateva fire de iarba cu mana ei. Incaperea pasarilor i-a trezit cateva senzatii: teama, admiratie, amuzament. Ursii i-au placut, mai ales cel care, pe jumatate bagat in apa, se scarpina precum celebrul Baloo.

10986451_1027654510602774_7829308685007215133_o 11350894_10207489226533983_9063038841775971807_n 11403095_10207489072370129_1622427666699110510_n

Cand am terminat de vizitat toate aleile si toate custile, ne-am indreptat grabiti spre masina, Deja cateva picaturi de ploaie erau dubios de mari si se multiplicau periculos de repede.

Drumul inapoi in Bucuresti a inceput cu o ploaie torentiala, apoi cativa nori si la final cu soare.

Seara s-a incheiat cu un chefal la cuptor (am reusit sa-l gustam si noi doi, desi la cum l-a infulecat Ana eram convinsa ca e foarte gustos), apoi o balaceala in cada, un biberon cu lapte si cartea “Primele mele 100 de animale”, ca sa pastram inca putin frumoasa atmosfera de la Zoo Calarasi.

Leave a Reply

