Saptamana 11 de gradinita

Asadar, este oficial: Anei ii place la gradinita atat de mult, incat stam toti peste program doar ca sa se mai plimbe putin, sa se mai joace, sa mai alerge, sa mai chiuie.

Desi am avut (Cristin mai multe) temeri legate de sistemul de invatamant Montessori, sunt din ce in ce mai convinsa ca am facut alegerea cea mai potrivita. Pana acum, cel putin. Pe parcurs vom vedea cum evolueaza Ana, insa un loc unde este incurajata, este stimulata, de unde vine acasa cu jocuri si cantecele, cu aptitudini noi (a inceput sa se imbrace singura cu pantaloni), eu cred ca este potrivit oricarui copil.

Iata si de ce:

Activitati pentru motricitate fina (si nu numai)

DSCN6988 DSCN6985

DSCN6993

DSCN7069

La masa

DSCN6953 DSCN7050

Afara

DSCN7066 DSCN7064 DSCN7014

Activitati senzoriale (faina, dragostea ei)

DSCN7029 DSCN7025

Atelierul de creatie (ce de bratari din plastilina am facut amandoua, in zilele ploioase)

DSCN7049 DSCN7057 DSCN7056

Atelierul de dezvoltare personala

DSCN7092 DSCN7076

Mi se pare ca se distreaza tare bine! Si cum poate invata un copil, daca nu prin joc si joaca?!

Leave a Reply

