A cincea saptamana de gradinita

Fotografiile de saptamana trecuta mi se par foarte sugestive pentru adaptarea Anei in noul mediu, in preajma unor noi persoane.

Imi plac atat de mult, incat le-as vedea, si revedea, si revedea…

Am ramas putin surprinsa de rabdarea ei:

DSCN6360

Si acasa ii place sa stearga oglinda. Ultima data cu sapunul din baie.

DSCN6400

DSCN6525

DSCN6531

DSCN6438Inca o surpriza pentru mine: manevrarea pipetei.

DSCN6518

Dupa activitatile din viata cotidiana, vad ca ii plac si jocurile de dezvoltare a motricitatii, coordonare ochi-mana:

DSCN6376

DSCN6377

DSCN6379

DSCN6384

DSCN6387

DSCN6410

Imi amintesc cum manevra un cleste asemanator intr-un supermarket, la standul cu bomboane, jeleuri si ce mai era pe-acolo. Am plecat cu mana goala, dar se pare ca si-a amintit experienta. Sortare, indemanare, rabdare…

DSCN6443

DSCN6447

DSCN6460Desigur, o pasiune mai veche, pe care mi-as dori tare mult sa o incurajam: cat de frumos tine pensula!

DSCN6545

DSCN6472

DSCN6395

Si inca o placere de-a ei: scrisul.

DSCN6560

Instrumente muzicale:

DSCN6508

Gustarea:

DSCN6420

DSCN6341

Si cateva fotografii de la atelierul de arta, atelier care mi se pare extraordinar!

DSCN6514

DSCN6510

Si rezultatul activitatii la atelier, rezultat care s-a alaturat celorlalte creatii ale Anei:

Cu coronita

Cam frumos la gradinita, nu?

 

 

Leave a Reply

