Biblioteca Anei

Desi e din ce in ce mai mica, speranta ca vom avea o casa cu mai mult de o camera inca nu m-a parasit. Dovada biblioteca Anei, care s-a imbogatit cu cateva carti noi. Si atat de frumoase, incat ma uit si le citesc si eu cu mare placere.

In primul rand, am completat colectia cu animale:

“Culorile cu animale” am cumparat-o de pe elefant.ro. Fata de calitatea cartii (culori, imagini, hartie, prezentare), pretul de 10,60 lei mi s-a parut foarte mic.

culorile-cu-animale_1_produs

 

Sursa foto

Cartea a aparut anul trecut la editura Girasol si mi se pare utila din mai multe puncte de vedere: invatarea culorilor, cuvinte noi si imbogatirea vocabularului, imagini foarte frumos realizate ce aduc in fata ochilor pasari, animale si insecte.

“Alfabetul cu animale” are aceleasi caracteristici: frumos legata, am descoperit in paginile ei, impreuna cu Ana, o multime de imagini placute.

alfabetul-cu-animale_1_produs

Sursa foto

Pentru acelasi pret (10,60 lei), cu minim de efort (cartile ne-au fost trimise in Mall Vitan, la standul editurii Litera), ne-am imbogatit bibilioteca, dar si cunostintele despre animale; recunosc, si eu am ce invata din cartile Anei!

Iar astazi am primit, de la emag.ro, primele noastre 3 carti scrise de Lucia Muntean. Mi-au intrecut asteptarile, trebuie sa recunosc!

Este vorba despre “Rime cu antenute”, “Rime cu codita” si “Rime pentru cei mai mici” (vol.2)

rime cu antenute

Sursa foto

rime cu codita

Sursa foto

Rime

Sursa foto

Cum m-am invatat minte (dupa multe, multe, dar multe incercari) si nu ma mai duc la pomul laudat cu sacul, am zis sa incep cu 3 volume. Cand am inceput sa citesc, am regretat ca nu le-am comandat pe toate. Imaginile sunt atat de frumoase, de linistitoare si de pline de optimism, versurile au o rima “de bun simt” cum zic eu, incat este evident talentul celor care le-au realizat, dar mai ales dragostea pentru copii.

Asta-seara am citit 2 volume asa, lejer, inainte de cina, iar mai apoi am recitit unul dintre ele inainte de somn.

Cea mai draga imi este poezia “Prietenii copiilor” din volumul “Rime pentru cei mai mici”:

Cand afara s-a-nnoptat,

Pe la usa noastra bat,

Doi pitici cu fesuri mici

Si cu cate-un licurici

Intr-o coaja de aluna,

Sa ne spuna: “Noapte buna!”

Unu-i Ene

Pentru gene

Si-altul este

Mos poveste.

Somnul nostru, dragii mei,

Nu e dulce fara ei!”

Am descoperit si site-ul autoarei Lucia Muntean, ce mi-a placut foarte mult.

Tot de pe emag.ro am comandat si o carte aparuta la editura Prut, cartonata. Este foarte mica, usor de manevrat, cu desene frumoase, insa unele textele nu sunt foarte reusite, desi am citit despre ele ca sunt de inspiratie folclorica.

arici

Rimele sunt usoare, facil de memorat, insa imaginile sunt cele care au atras-o pe Ana.

Asadar, avem ce sa citim nou inainte de somn!

Leave a Reply

