Duminica la noi

Ce-mi plac zilele in care avem multe de facut! Asa a fost si duminica.

Trezirea, gustarea, cafeaua si toaleta de dimineata s-au desfasurat ca de obicei. A urmat apoi mersul la piata. Ce de culori, ce de arome… Capsune si cirese pe toate tarabele. Nici nu stiam ce sa aleg…. Am mers insa, ca de fiecare data, la precupetele de unde ne facem noi cumparaturile.

Apoi am gasit un batranel cu flori de curte: carciumarese si garofite japoneze. Parca erau de-acasa! Am luat 3 buchete… Le-as fi luat pe toate, doar ca nu am unde sa le pun. Ana nu stia pe care sa le miroasa mai intai.

Ana 3

Apoi am mers cu Ana la bazin, pentru cursul de inot. A fost un moment amuzant cand asteptam sa vina noua instructoare, care era, de fapt, langa noi; insa nici ea nu ne cunostea si nici nu-i venea sa creada ca va lucra cu o fetita atat de mica.

Ana 5

A urmat apoi distractia post-bazin: joaca la jetul de apa de la dus. De fiecare data o las minute in sir sa atinga apa. Ii place la nebunie!

Ana 4

Ajunsi acasa, a urmat masa de pranz si somnul de dupa-amiza. Dupa-amiaza care a fost si ea foarte plina.

Am fost la o piese de teatru non-verbal, organizatori fiind Asociatia Da’DeCe si Atelier D.

“Nu doar natura, ci si obiectele din gradina sunt pentru copil un prilej de descoperire a lumii: prin sunete, forme, culori. Cu cat sunt mai simple si mai naturale, cu atat lucrurile indeamna mai mult la joc si stimuleaza mai complex creativitatea, mai ales primavara, cand cerul si pamantul vibreaza, iar gradina inverzeste. Cu gandul la innoirea naturii si la jocul copiilor, s-a creat un Joc in verde. In gradina spectacolului sunt materii si obiecte care de-abia asteapts sa se transforme. Sticle, rondele de lemn, o franghie groasa si una subtire, boabe de fasole si picaturi de apa, o panza uriasa si un cos de nuiele, flori si fluturi de hartie – toate capata viata in mainile unei fete curioase si jucause. Atat de bine se joaca ea in gradina, incat nici nu simte cand a trecut timpul si s-a facut ora de culcare!

Spectacolul este regizat de Daniela Miscov, iar interpreta unica, prietena jucausa a copiilor, este actrita Ana Maria Calita.”

Sursa

Ana 2

Spectacolul a fost foarte interesant, cu multe idei pe care le-am putea pune in practica si acasa. Singurul lucru pe care mi l-as fi dorit diferit este locatia, care nu asigura multa lumina naturala.

Apoi, de la Green Hours (unde a avut loc spectacolul), am plecat spre Cismigiu. Cu pauze de mancat capsune, de urcat si coborat scari, de alergat in directia opusa, de admirat vitrine si de pus lucrurile la punct:

Ana 1

Am ajuns acasa pe la 8 seara. Am mancat chefal, preferatul Anei, si apoi am iesit iarasi afara: daca ea s-a incaltat, s-a imbracat si s-a postat la usa, n-am avut de ales.

Acum doarme bustean, rostogolindu-se, deocamdata, in tot patul.

Noapte buna, Ana!

Leave a Reply

