Cu incetinitorul

Astazi, dupa serviciu, am fugit spre casa: planul era sa ne intalnim cu totii si sa mergem in parc. Asa ca la ora 18.15 am fugit de la birou si la 19.30 am ajuns acasa (si am ajuns repede, ca din Baneasa in Dristor iau un autobuz-fantoma si schimb doua metrouri ne-famtoma, insa ticsite… de zic mereu ca era bine sa fie si ele fantome). Ana tocmai mancase de seara, asa ca era usor de ajuns in parc, in IOR. Mda, in visele mele..

Pana la masina s-a jucat cu o mingie: o arunca, fugea dupa ea, iar o arunca, o lovea cu piciorul.. si tot asa. In cele din urma, ajungem, iar in 10 minute eram deja parcati undeva in zona IOR, ca niciodata nu gasim loc destul de aproape de parc.

Coboram din masina si incepe iar joaca cu mingea. Atata vreme cat o arunca si fugea dupa ea in directia parcului… toate bune si frumoase. Pana cand a inceput sa arunce mingea dupa un gardulet pe care apoi il ocolea ca sa se duca dupa ea. Minute in sir. Cu cat incercam noi sa impingem mingea mai aproape de intrarea in parc, cu atat drumul ei de ocolire a gardului era mai lung; pentru ca oriunde am fi aruncat noi mingea, ea o lua si o arunca de partea cealalta. Trec si alte zeci de minute. Stateam in “buza” parcului, simteam racoarea si parfumul brazilor, vedeam iarba verde proaspat tunsa, dar trebuia sa asteptam sfarsitul jocului cu aruncatul mingiei peste gardul de langa trotuar.

Cu chiu, cu vai, a dat Dumnezeu si s-a plictisit. Rasuflu usurata: clar ca acum ne mai oprim fix in racoarea parcului! Retraiesc visele de mai sus: Ana merge spre parc, pe trotuar, dar in genunchi. Sigur, oricine isi poate imagina cum au fost primite indemnurile mele de a nu mai merge in genunchi pentru ca se va juli, o vor durea, va rupe ciorapii, va murdari hainele: cu indiferenta. Asa ca am mers de mana, ea in genunchi si eu pe langa ea, pana cand a considerat ca a experimentat destul.

M-am bucurat enorm ca insa nu se ntunecase de tot cand am ajuns in parc!

Leave a Reply

