O carte minunata

Multumita Cameliei (Mic atelier de creatie) am descoperit-o pe autoarea Daniela Drescher. Si tot multumita ei am aflat si despre site-ul http://www.bookdepository.com/

Asa ca, punand impreuna admiratia pentru ilustratiile autoarei mai sus mentionate, dar si facilitatea utilizarii site-ul amintit, am comandat pentru Ana cartea “Pippa and Pelle”. Astazi am primit-o la birou si nu m-am putut abtine sa nu o rasfoiesc imediat. Nu-mi vine sa cred cat sunt de frumoase ilustratiile ce parca prind viata odata cu povestea in sine! De fiecare data cand vad imaginile din paginile cartii, ma simt asa, fara griji, fara ganduri, cu chef de citit dar si de ascultat povesti.

Imaginile, fie ca infatiseaza o frumoasa dimineata de vara, o amiaza insorita sau o seara ce indeamna la visare, sunt atat de frumos si viu realizate, incat as putea sta minute in sir in fata paginilor, doar privind  fiecare detaliu in parte.

Si Anei i-a placut mult: cand am ajuns acasa am citit-o de doua ori, apoi am pregatit masa.

pipa 1

 

Sursa foto

Site-ul de pe care am comandat-o este foarte usor de folosit: plata cu card de credit, urmarirea statutului comenzii, preturi mici. Cartea noastra a ajuns mai greu, peste mai multe zile decat estimasem eu initial. I-am contactat si a doua zi mi-au si raspuns cu detalii despre comanda.

Abia astept sa mai comand si alte carti, dupa reteta de mai sus: autor si furnizor.

Maine cred ca o pun in geanta inainte sa plec la serviciu…

Leave a Reply

