Creatiile Anei

La gradinita, Ana participa la un atelier de arta si creatie. Si la multe alte evenimente. Asa ca am inceput sa avem tot mai multe lucrari care mie mi se par minunate!

Voi incepe cu prima lucrare, din a doua saptamana de gradinita (27 – 30 aprilie 2015)

Creatii 7

Creatii 6

 

Este realizata pe o foaie de plastic destul de subtire, dar rigida. Predomina culoarea verde, probabil pentru ca floarea a fost asociata cu venirea primaverii si inverzirea tuturor frunzelor. Noi avem tot timpul flori de sezon in vaza, pe care Ana le miroase si le pipaie cu mare placere.

A urmat apoi o lucrare care mie mi-a placut foarte mult, conceptie si realizare (laudele se duc spre profesor si spre elev deopotriva). Este din cea de-a treia saptamana de gradinita (4 – 7 mai 2015)

Creatii 4

 

 

Intai au colorat foaia de hartie cu creioane cerate, in cele mai vii nuante. Apoi au folosit acuarela acrilica neagra. Ulterior, au zgariat suprafata acoperita cu negru si au iesit la iveala dungi in culorile curcubeului. Imi mai place aceasta lucrare si pentru ca are cercuri desenate de Ana, motiv pentru care a fost apreciata de profesoara ei; recunosc faptul ca m-am bucurat enorm sa vad ca desenele si mazgalelile de-acasa au dat primele rezultate.

Saptamana 11 – 14 mai a fost plina, plina!

Luni au sarbatorit la gradinita Ziua Tatalui. asa ca toti tatii au fost invitati a participa, alaturi de copiii lor, la un atelier mai special, care presupunea munca in echipa. Parintii si copiii au colorat impreuna diverse obiecte din lemn, scufundandu-le in substante colorate. Rezultatul imi place la nebunie!

Creatii 1

Si a urmat o lucrare minunata, realizata de Ana impreuna cu doamnele educatoare: o felicitare de ziua mea!!!!

Creatii 3

 

Creatii 2

 

A urmat apoi atelierul de arta, unde copiii s-au jucat cu nuantele. Mie imi plac tare mult cele alese si potrivite de Ana.

Creatii 5

Cam asa arata, in prea putine cuvinte si imagini, lumea noastra colorata!

Leave a Reply

