Trei, cinci, opt, ece

Orice pasiune trebuie incurajata. Orice mica placere trebuie cultivata. Si orice descoperire trebuie cercetata pana la capat. Asa cred eu. Si asa imi place sa fac.

Asadar, cum Ana a inceput sa fie interesata de cifre, m-am gandit sa transform acest lucru intr-o joaca frumoasa, provocatoare si educativa.

Cu ajutorul Andrei, am pus cap la cap un proiect care ne-a fost tare drag amandurora (cand am vazut ce a iesit din mainile ei, am fost convinsa ca a lucrat cu mare placere la punerea in practica a ideilor mele).

M-a tinut la curent cu tot “procesul”: asa ca am vazut cifrele inainte sa intre la cuptor.

cifre 1Apoi le-am vazut si cand incepeau sa semene cu ceea ce mi-am dorit eu pentru Ana:

cifre 2

cifre 3Desigur, am primit un mesaj ce avea in atasament si imaginea cifrelor… nazdravane!

cifre 5

cifre 6Si acum urmeaza reactia Anei:

cifre 10

cifre 9

cifre 8A fost foarte incantata de gargaritele de pe cifra 4. Apoi de cifra 2, care prin forma si aspect semana cu o girafa. Cifrele 1 si 5 au fost atragatoare pentru ca aveau “bulbuci”, iar cifra 3 pentru ca avea inimioare.

Pana la urma le-am gasit si un loc unde sa stea in permanenta cifrele noastre haioase, si unde, mai ales, sunt usor de atins si de admirat!

cifre 11

cifre 12Nu stiu din ce motiv, cifra 6 a avut viata cea mai grea pana acum: i-a rupt codita de vreo 3 ori.Acum am reusit sa o “restaurez” si cred ca e pregatita sa reziste zilelor ce vor urma…

Cifrele sunt realizate manual, din fimo, au 3 mm grosim si 8,5 cm inaltime. Si sunt frumoase foc!

Multumim, Andra, pentru cifre! Urmaresc blogul tau cu placere!

 

Leave a Reply

