Cel mai frumos cadou

De ziua mea am primit atat de multe flori, incat cu greu le-am facut loc in vaze/borcane/cani/pahare. In plus, pe jos nu avea rost sa le pun pentru ca Ana nu ar fi rezistat nici 2 secunde tentatiei de a-si infige mainile in buchete si, apoi, de a se balaci in apa florilor.

Am primit si cateva cadouri; nu multe, dar mi-au fost oferite cu drag si, in plus, chiar mi se potrivesc de minune!

Dar cel mai frumos cadou, cea mai mare surpriza si cea mai placuta amintire a venit de la…. de la…. de la Anaaaaaaa!!!! Impreuna cu educatoarele, a mesterit o felicitare minunata!!!!!

vedere1

Tinuta de Cristi in loc sigur pana am ajuns si eu acasa, a avut efect maxim: m-a impresionat foarte, foarte, foarte tare!

Ana a inceput sa imi explice cum a facut-o: mi-a aratat cum si-a umplut pe palmele cu acuarele si le-a pus apoi pe felicitare.

vedere3

vedere2

Apoi, ca sa fie sigura ca am inteles, a desfacut toate pom-pom-urile de pe felicitare si a dezlipit (cu mare grija, de altfel) ambii fluturasi.

Dupa ce a adormit am “restaurat” eu felicitarea si am pus-o alaturi de celelalte lucrari ale ei de la gradinita.

vedere4

vedere5

Multumesc mult si Cristinei, Alinei, Gabrielei…. care au ghidat-o pe Ana in realizarea acestui extraordinar cadou!

 

Leave a Reply

