Si iar carti

I-am comandat Anei de la elefant.ro doua carti. De fapt, le pusesem in cos acum nu mai stiu cate saptamani, si le lasasem acolo. Periodic, tot primeam de la elefant.ro un e-mail cu subiectul “Ai uitat ceva in cos”. Nu m-am deranjat sa imi amintesc despre ce era vorba.

Insa atunci cand i-am comandat Anei si altceva pe elefant.ro, am zis sa le las acolo si sa le iau. Le-am ridicat din Bucuresti Mall, de la standul editurii Litera.

Sunt printre cele mai reusite carti vazute in ultima vreme! Sunt legate, nu lipite, hartia este de buna calitate, au copertile cartonate si un aer asa, cam vintage…

Acum trebuie sa caut toata colectia…

Cartea “Contrariile cu animale” infatiseaza vietuitoare cu diferite trasaturi, foarte frumos redate, in culorii vii si imagini clare. Fiecare animal are scris numele, asa ca, pe langa imbogatirea vocabularului copilului, si pentru mine este o excelenta ocazie de a-mi reaminti cunostinte uitate, sau de a afla unele noi!

girasol-contrariile-cu-animale-271096Sursa foto

scund

putin

noapte

neted

Apoi cartea “Numerele cu animale”, ce are imagini la fel de frumoase si de incitante. E foarte interesant ca sunt prezentate animale diferite, din aceeasi specie.

girasol-numerele-cu-animale-271098Sursa foto

unu

patru

doi

Ana le va primi abia maine… Dormea la ora la care au ajuns cartile acasa. Sunt sigura ca ii vor placea!

 

Leave a comment