Cateva noutati

Cei care ne cunosc (mai mult, sau chiar si mai putin), stiu cat de mult apreciem lucrurile unicat, realizate de mesteri populari si de artisti hand-made. Incercam sa ii inspiram si Anei aceleasi gusturi; sper sa si reusim.

Pana una-alta, voi incepe cu un rucsac pentru gradinita, pe care nici in visele mele cele mai frumoase nu mi l-am inchipuit atat de frumos! Cum melodia “In padurea cu alune…” ii place atat de mult Anei, am ales pentru rucsac un material cu o tema vesela, plina de culoare, de copaci, de pasari si de animale din… padure! Interiorul este o explozie de culori!

Am ales si dimensiunile (ceva cam mari, insa urmeaza si un rucsacel mai mic), apoi ne-am gandit ca ar fi bine sa aiba si zone mai rezistente la murdarie si cam asta fost.

Luni l-am primit si am fost atat de incantati!

rucsac padureMultumim mult, Anca, pentru asa o frumusete de rucsacel!

Pe Anca o gasiti la http://hannadeco.ro/blog/

Eu o recomand cu mare caldura pentru inspiratie, pentru calitatea produselor lucrate de ea, pentru promptitudine.

Apoi, inca o surpriza: un proiect la care m-am gandit o vreme si pe care ma ajuta sa il pun in practica Nicoleta. Atunci cand i-am spus cam ce mi-as dori, aproape ca nici eu nu stiam prea bine ce vreau. Cateva fotografii dintr-o carte trimise de mine Nicoletei, apoi multa munca si rabdare din partea ei si rezultatul este uimitor!

iepurasi

iepurasi 1

iepurasi 3

Cei doi buni prieteni, Castanuta cel Mare si Castanuta cel Mic au venit la noi in casa nu doar pe paginile unei carti, ci si ca figurine vesele, zambarete si prietenoase.

Multumim mult, Nicoleta (http://nicomade.ro/), pentru ca ne ajuti la realizarea unor proiecte atat de… nastrusnice! Cumva eram convinsa ca spiridusilor din atelierul tau le plac povestile! Deocamdata doar cu iepurasi, dar sper sa le placa si cele cu pinguini si cele cu gargarite….

Si Anei ii plac…

 

 

Leave a Reply

