Fara graba

Stam in casa si ma gandesc ce carte i-ar placea. Ne pregatim de culcare si trec prin minte poeziile citite mai demult, si pe care i-ar placea sa le auda din nou. Iesim afara si caut cu ochii pasari, si flori, si copaci pe care sa-i arat. Mergem pe strada si tot timpul ma gandesc la un joc nou, la un cuvant inca nerostit, la ceva nemaiintalnit. Incerc sa nu ma grabesc. Sa nu obosesc. Sa nu uit nimic. Si apoi, gasesc poezia de mai jos. Si mi se face pielea de gaina…

INGERII SA TE SARUTE

de Veronica LECA

Buna dimineata, spuse puiul de inger!
Buna dimineata, raspunse plictisit omul.

Ce faci astazi? intreba puiul de inger.
Sunt grabit. Am foarte multe treburi de facut, zise sec omul.

Pot sa te rog ceva? zise surazator puiul de inger.
Sunt grabit. Sunt foarte grabit. Spuse omul mergand din ce in ce mai repede.

Te rog, joaca-te cu mine!
Nu acum. Nu am timp. Maine. Poate maine. Maine. Sigur maine.

Te rog, joaca-te cu mine.
Sunt obosit. Mi se inchid ploapele. Maine. Poate maine.

Te rog, joaca-te cu mine.
Sunt obosit. Mi-e somn. Maine. Sigur maine.

Noapte buna! zise puiul de inger. Ingerii sa te sarute.
Omul nu raspunse.

Ingerii sa te sarute, repeta puiul de inger.

Ana joaca

Leave a Reply

