Carti

Anul asta stiu ca am sarbatorit ziua internationala a cartii, nu gluma! E o ocazie pe care mi-as dori mult, mult, dar mult de tot sa nu o ratez niciodata pentru a cumpara carti. Si de data aceasta, lista cartilor pentru Ana a fost lunga. Atat de lunga, incat inca mai asteptam colete!

Asadar, o sa incep cu primele sosite. Spun de la inceput ca fotografiile nu sunt extraordinare, pentru ca sunt facute cu telefonul, pe masa din bucatarie, la o ora ce se poate califica pentru “noaptea tarziu” sau “dimineata devreme”.

Cele doua carti m-au impresionat inca de cand am citit o recenzie aici.

“Vino cu mine in Imparatia Ondinelor” are imagini atat de frumoase, incat nici eu nu ratez ocazia de a-i rasfoi paginile, din cand in cand. Versurile sunt placute, firul povestii spuse de ele curge lin si, alaturi de imagini, indeamna la visare.

Ondine 5

Ondine 4

Ondine 3

Ondine 2

Ondine

ondine 6

Cartea preferata de Ana, dintre acestea doua, a fost “Lili, printesa florilor”. In prima seara am citit-o de doua ori. Am vazut ca au atras-o foarte mult desenele ce infatisau fructe de padure. Asta-seara, insa, cand am recitit-o, a urmarit cu degetul micuta printesa. Textul m-a atras, si pe mine, inca de la inceput.

lili 1

lili2

lili4

lili3

lili5

lili6

Imaginile au foarte multe detalii care, din pacate, nu se regasesc in imaginile pe care eu am incecat sa le redau. Mi-a placut foarte mult ca desenele sunt atat de bine realizate, incat fiecare personaj are o expresie proprie, fiecare gandacel are stralucirea lui, fiecare fructe reflecta razele soarelui.

Sunt deja cartile noastre favorite, de vreo 2 seri la rand!

Le recomand cu caldura, indiferent de varsta: textul simplu, imaginile atragatoare, mi se par intr-o combinatie ideala si pentru cel care citeste, dar mai ales pentru cel care asculta. In cazul nostru, eu si Ana. Cu siguranta ne vom mari biblioteca si cu alte carti de aceeasi autoare!

Noi le-am cumparat de pe http://www.emag.ro la costul de 25 lei / carte.

Spor la citit!

Leave a Reply

