De la interviuri adunate

De ceva vreme mi-am cautat un loc de munca. Am preferat sa inchei colaborarea cu fostul angajator pentru a-mi pastra un echilibru si phisic, si fizic, pe care le-as fi pierdut total si iremediabil daca reveneam la aceeasi firma.

Bun… In cautarile mele, mi-au fost puse o gramada de intrebari; unora le-am raspuns doar in gand. Cum ar fi:

– sunteti o persoana organizata? Si raspunsul ce-mi venea pe buze era: am un copil de un an si ceva, cu care ma joc, cu care ma plimb, caruia ii dau sa manance, pe care il spal, pentru care gatesc, dupa care fac curatenie… deci cred ca ma calific.

– sunteti rezistenta la stres? Vezi cele de mai sus plus acelasi copil atarnat de picior, carat in brate, intr-o criza de plans. Uneori toate in acelasi timp.

– sunteti o persoana calma? Am calmat colici la 2 dimineata, am calmat crize de plans de aproape 21 de luni… deci cred ca pot calma un client nemultumit ca are in farfurie o rosie taiata in 2 si nu in 3!

– gasiti repede solutii in situatii dificile? Mai dificil decat un copil care a intarziat cu 5 minute la ora de somn sau cu 6 minute la ora de masa?! Nu cred ca exista… adica vorbim despre dezamorsarea unei bombe cu ceas….

– aveti disponibilitate pentru program prelungit? Nu! (vezi punctul de mai sus);

– aveti emotii pentru acest interviu? Daca emotie inseamna cand iti vezi copilul cu genunchiul julit, sau cu dureri din cauza eruptiilor dentare, sau ca vomita, sau ca fugi cu el la spital ca are enterocolita…. atunci parca ma incearca emotiile. Dar nu cred ca la asta se referea intrebarea; deci nu, nu am emotii…

–  avem pentru dvs. intrebari care va vor pune in dificultate. Serios?! Mai in dificultate decat atunci cand, imediat dupa ce am nascut si mi-au adus-o pe Ana in salon, ea a inceput sa faca caca, iar eu aveam senzatia ca nu se mai opreste? Decat atunci cand am schimbat primul pampers? Decat atunci cand am inceput diversificarea?

Un astfel de copil e de trecut in CV…

Leave a Reply

