La sfarsit de saptamana

S-a terminat si saptamana asta. O saptamana ca un maraton. O saptamana cat un an. A fost un tavalug de emotii, de impresii, de senzatii si experiente noi, de evaluari, de nervi, de lacrimi, de speranta.

Una peste alta, parca as incerca sa cred ca am iesit pe plus. Chiar daca ziua de astazi a fost partial cu lacrimi, partial cu desenat.

11149778_987789931255899_3292408171195344263_o

ana

Acum parca mi s-a golit mintea de tot. Dupa seara minunata si linistita, parca sunt si eu mai calma. Am facut putin din ceea ce obisnuiam sa facem amandoua in zilele frumoase: sa mancam impreuna (masa de seara, dar se pune la socoteala), sa ne plimbam impreuna, sa mergem la locul de joaca… si cumva sa revenim la o rutina veche, atat de linistita.

Sigur, marea mea durere ramane in continuare timpul prea scurt petrecut cu Ana: acum, fiind obosita, adoarme mult mai devreme. Desi calculez in minte cate ore petrec zilnic cu ea, tot incerc sa ma amagesc asa, cu 10 minute in plus… Dar practic o vad aproape 2 ore dimineata, si inca vreo 2 seara…. Sa stai cu copilul tau 4 ore din 24!

Promit sa le valorific la maxim!

Leave a Reply

