Despre gargarite

Astazi fac o pauza de la povestile cu gradinita… Revin curand, in forta.

Vreau sa spun o poveste despre impactul cartilor asupra Anei sau, mai bine zis, despre impactul asupra relatiei dintre noi doua.

Trec peste momentele de apropiere si intimitate, pespre dezvoltarea vocabularului si peste imbogatirea cunostintelor.

Vrea sa povestesc despre cele doua carti foarte frumoase, prezentate deja aici pe blog, carti ce o au ca personaj principal pe gargarita Suzette. O luna de zile dupa ce i le-am cumparat nu a vrut sa le vada. Bun, am asteptat, a venit si momentul potrivit. In paginile cartii este un desen foarte frumos, cu Suzette si mama ei tinandu-se de mana. Cum noi amandoua discutam despre fiecare desen, am ajuns si la acesta.

Dupa cateva zile, mergand pe strada, nu a mai vrut sa ne tinem de mana. De acord. Insa atunci cand suntem in zona cu masini… Trebuia sa o conving cumva, asa ca am intrebat-o daca isi mai aminteste cum se tineau de mana Suzette si mama ei. Reactia a fost cea asteptata, si foarte prompta.

De atunci, avem inca un “moment” al nostru: atunci cand ne tinem de mana ca doua gargarite. Si o facem mereu; chiar si cand mergem cu masina. Si nu ma tine oricum… doar de un deget sau asa, in doru’ lelii. Nu. Ma tine strans, cu toata palma.

Iar ieri seara nu stiu cum a aparut in conversatie cuvantul “gargarita” si a inceput sa imi caute mana.

Recunosc, am plusat si eu: acum ne si pupam ca doua gargarite… adica si mai des. Este atat de dulce cand o intreb daca nu vrea sa-mi dea un pupic de gargarita, si intinde spre mine gura cu buzele stranse…

Asadar, cam despre asta e vorba: sa citim, dar sa citim ceva ce ramane ca o amintire frumoasa!

Leave a Reply

