Carti noi

Ne-am marit (din nou) biblioteca: 2 carti foarte frumoase.

Prima – de la editura Roxelcart, editura ale carei carti ne plac amandurora foarte mult. Mai avem si altele (4 la numar), cele mai vechi avand deja nevoie de reparatii serioase.

“Cartea cu anotimpuri” are poezii ilustrate. Anei ii plac rimele, pentru ca o ajuta sa inteleaga mai bine sunetele si, la final, cuvintele. Poeziile sunt frumoase, rimele nu sunt fortate. Calitatea hartiei si a imaginilor este inferioara celorlalte din cartile pe care le avem deja.

cartea cu anotimpuri

Sursa foto

Despre autoare aici sunt mai multe informatii.

Cartea am cumparat-o de pe elefant.ro si a costat 5.53 ron – oferta este inca valabila.

O alta carte vine in completarea celei pe care o aveam deja “Ce mananc eu?” si se numeste “Cine e mamica mea?” Este o carte interactiva, copilul alcatuind singur perechile mama-copil. Mai sunt si alte moduri distractive de a folosi cartea: pe coperta din fata sunt cateva obiecte ce se regasesc in paginile cartii, dar pe care trebuie sa le caute copilul. Pe coperta din spate sunt 3 perechi de obiecte, dar cum acestea sunt amestecate, copilul trebuie sa le imperecheze.

cine_e_mamica_mea_c1Sursa foto

Am cumparat cartea tot de pe elefant.ro, cu o reducere (inca valabila) de 65%, adica un cost final de 6,97 lei.

Spor la citit!

Leave a Reply

