Covorul (aproape) fermecat

Ne-am innoit. Adica Ana. Cu un covor foarte interesant, zic eu. Urmaresc de ceva vreme modele asemanatoare, dar acum ne-am si decis. L-am cumparat din Ikea (personal trebuie sa recunosc faptul ca nu imi place acest magazin: ceea ce am cautat de fiecare data a avut preturi mari si calitate care lasa de dorit).

Am avut cateva considerente cand l-am ales:

– sa nu alunece cu el: mocheta pe care o aveam a cauzat mereu cazaturi. Neavand nimic aderent pe dedesubt, Ana aluneca mereu cu ea atunci cand alerga; covorasul achizitionat are un strat inferior din latex, care impiedica alunecarea acestuia;

– dimensiunile: mocheta anterioara era putin cam lunga si intersecta “pista” de alergare a Anei. Covorasul are lungimea de 133 cm, iar latimea de 100 cm; e usor, ceea ce il face simplu de manevrat (are 1,5 kg);

– modelul: mereu mi-am dorit pentru ea lucruri care sa o intereseze, care sa ii starneasca si sa ii satisfaca curiozitatea, care sa o incite la joaca; pare sa reziste la uzura (frecat cu picioarele, roti de masini, firimituri, lichide de diverse culori);

– pretul de 39,99 lei mi s-a parut o suma acceptabila.

Cam asa au fost primele reactii:

covor 2

covor 1

Mai multe detalii despre produs sunt aici.

Bineinteles, i-am luat si o masinuta, tot din Ikea. Pentru ca aminteam mai sus motivele pentru care nu imi place acest magazin: masinutei ii scartaie rotile. Ceea ce pana la urma s-a dovedit a fi o atractie, nu un defect.

covor 3

Masinuta are si parti de lemn, si de plastic. Ca si dimensiuni – mi se pare potrivita pentru mainile Anei (latime: 7 cm; inaltime: 7 cm; lungime: 11 cm); are aprox. 200 de grame si e foarte usor de “alergat” prin casa. Costa 12,99 lei; i-as fi luat un alt model, insa asta presupunea sa cumpar un intreg set de 3 masinute – poate data viitoare.

Mai multe detalii despre produs sunt aici.

Toate au fost apreciate, folosite si, deci, utile (mai ales ca au fost vreo 2 zile ploioase…).

Spor la joaca!

Leave a Reply

