Usborne Farmyard Tales

Ca avem carti Usborne, am mai spus; ca Anei ii place sa citim / sa citeasca, am mai spus. Acum voi povesti despre cat de frumoase sunt cele 20 de carti din colectia Usborne Farmyard Tales!

Am facut comanda pentru ele vineri dupa-amiaza, iar luni, intr-o zi ploioasa si mohorata in care m-am prins nici macar o fereastra de nori ca sa iesim afara, dupa ce tocmai terminasem masa de pranz, ma suna curierul. Deschid, iau coletul, il predau Anei care topaia pe langa mine si care, pana l-am deschis, l-a carat dupa ea prin camera. Inca o data recomand Micul Cititor pentru promptitudine!

Am ramas surprinsa de frumoasele carti. Nu ma asteptam sa fie atat de frumoase!

Sunt cusute, nu doar lipite, ceea ce stiu din experienta de-acum ca este important. Au 16 pagini fiecare, dimensiunile sunt 21 X 21 cm. Copertile sunt din carton moale, iar foile interioare din hartie groasa, de foarte buna calitate. Despre imagini… ce sa mai spun: sunt foarte frumoase, cu multe detalii care pe Ana o incanta (un mot colorat la o caciulita, o pereche de porumbei, un catel jucaus). Textul, in limba engleza, este simplu, scris destul de mare si foarte clar.  Fiecare carte are o poveste diferita, desi inceputul este asemanator. Povestile sunt foarte hazlii si se poate vorbi mult copilului pe marginea lor.

Colectia cuprinde: The Naughty Sheep, The Old Steam Train, Tractor in Trouble, Surprise Visitors, Barn on Fire, Camping Out, Dolly and the Train, Kitten’s Day out, Market Day, Pig Gets Lost, Pig Gets stuck, Rusty’s Train Ride, Scarecrow’s Secret, The Grumpy Goat, The Hungry Donkey, The New Pony, The Runaway Tractor, The Silly Sheepdog, The Snow Storm, Woolly Stops the Train.

Insa iata cateva imagini din aceste minunate carti:

carte 17

carte 11

carte 10

carte 9

carte 8

carte 7

carte 6

carte 5

carte 4

carte 3

carte 2

carte 21

Sursa foto

Noi am citit doua carti, pana acum, de cate doua ori.

In plus, chiar daca nu am citit, tot ne-am distrat cu ele: o ratusca nazdravana, galbena si cu cioc rosu, se tot ascunde in fiecare pagina a cartilor, treaba cititorilor fiind sa o gaseasca. Ne-am antrenat amandoua in cautarea ratustei, nu mica fiindu-mi mirarea cand Ana o gasea de fiecare data. Cerceta cu atentie fiecare imagine, fiecare detaliu, iar atunci cand era mai dificil de gasit ii sopteam eu, asteptand sa vad daca intelege si urmeaza indicatiile mele; adica ii spuneam incet, la ureche: “in spatele pomului”, “dupa piciorul fetitei”, “langa baiatul care mananca un mar”. M-am bucurat sa vad ca intelege ceea ce ii spun, ca vrea sa caute detalii carora le acorda atentie, ca se poate concentra, ca se antreneaza intr-un joc distractiv si educativ.

S-a bucurat mult sa rasfoiasca atatea carti minunate, perfecte pentru manutele ei curioase:

ana 2

ana 1

ana 3

Dar Adina de la Micul Cititor ne-a mai facut o surpriza: in pachet am gasit o carte despre maimute! Asta tocmai in perioada in care ne uitam destul de des la cimpanzei, gorile, babuini si macaci!

beginners-monkeys

maimute

maimute 2

maimute 3

Sursa foto

Evident, va trebui sa cumparam, la un moment dat, toata colectia.

As dori sa multumesc inca o data Adinei de la Micul Cititor pentru o colaborare foarte placuta!

Spor la citit tuturor!

Leave a Reply

