Curiozitatile Anei

Stiu ca Anei ii place sa priveasca acvariile cu pesti. Acum, insa, mi se pare ca este tot mai curioasa atunci cand priveste anumiti pesti: gupii, carasei, neon (deocamdata atat am retinut). Acum nu se mai uita la ei doar pentru ca ii vede miscand, ci pentru ca vrea sa vada cum inoata, cum se comporta, daca vin atunci cand atinge acvariul.

ana 4Sta minute in sir lipita de geamurile acvariilor din magazinele de specialitate.

ana 5

Sigur ca ii vom lua un acvariu, in curand. Ar fi pacat sa nu ii satisfacem curiozitatea si sa nu profitam de atractia pe care o are pentru pesti.

ana 6O alta curiozitate, atractie, activitate, placere… nici nu stiu cum sa-i mai zic, este pentru pietre. O perioada a atras-o faptul ca le puteam lovi cu piciorul si le puteam rostogoli pe distante mai lungi. Acum, le aduna.

ana 1Trebuie sa fie multe. Si daca ar putea, ar vrea sa le ia pe toate deodata. Le muta dintr-un loc intr-altul, le arunca pe jos doar pentru ca mai apoi sa le adune iar, le loveste intre ele.

Dar, mai ales, le intoarce pe toate fetele.

ana 3Le da in leagan si le aduce pe toate acasa. Avem pietre peste tot, dar mai ales in baie, pentru ca trebuie sa le si spalam.

ana 2

In fine, i-am satisfacut si curiozitatea legata de pungutele mele cu margele: i-am desfacut una dintre ele si, cu riscul de a le pierde prin toata casa, am lasat-o sa-si bage mainile in ele.

ana 9Cel mai mult i-a placut faptul ca, daca isi apasa mana peste ele, multe ii ramaneau lipite de palma. Experiente noi, senzatii noi, invataminte noi. Din orice lucru, oricat de lipsit de importanta ni se pare noua, ea invata ceva.

ana 8Nu-i pot refuza asa ceva. Si m-a bucurat si faptul ca, la sfarsit, a adunat margelutele care mai alunecasera din cutie. N-a pierdut nici macar una!

ana 7

Ieri a fost foarte interesata de nori, insa fiind doar noi doua nu am apucat sa ii surprind interesul cu care mi-i arata! Am avut noroc de o zi cu nori frumosi si multi. Asta dupa ce saptamana trecuta a descoperit luna si doua sa le spunem generic stele (una dintre ele fiind, de fapt, planeta Venus = Luceafarul; cealalta probabil planeta Mercur, dar nu as baga mana in foc).

ana 11

Si, de vreo doua zile, o activitate noua: mersul pe varfuri. O distreaza foarte tare! Si pe noi la fel!

ana 10

PS. In fotografia de mai sus are in mana punga cu pietre pe care tocmai le adunasem de-afara….

Leave a Reply

