Un nou obicei

Are Ana un nou obicei.

Inainte de culcare era asa: baie, Vigantol, biberon lapte (de vaca, momentan, asteptam sa presteze caprele), citit, pupaturi si somn.

Acum avem alt program: baie, Vigantol, biberon lapte sub patura pe care eu trebuie sa o tin ridicata ca pe un cort. Am vrut sa continui ritualul, dar mi-am dat seama ca totusi nu voi reusi sa ii tin si biberonul, sa tin si patura ridicata, si sa tin si cartea, totul doar cu 2 maini.

Pasiunea asta pentru stat sub patura a inceput de vreo cateva zile cand, dupa ce i-am citit si si-a baut laptele, am ras amandoua pe saturate, sub patura, atunci cand ea zicea :”Doc”. Nu stiu ce inseamna, dar ea a ras foarte tare si cand spunea ea, si cand spuneam eu respectivul cuvant. Si atat de bine s-a distrat, incat fiecare seara o incheiem cu patura trasa peste cap. Uneori avem si o lanterna mica si suntem ca in camping. De cele mai multe ori, insa, incerc sa las sa intre lumina si ceva aer din camera. Camping – camping, dar inca avem in folosinta patura de lana si ne iau niste transpiratii daca nu o tin putin ridicata…

In plus, patura de lana este bagata intr-un cearsaf cu flori; asa ca ea isi bea laptele, eu tin patura peste amandoua sa ii spun, pe rand, numele tuturor florilor pe care mi le arata ea.

Abia astept sa mergem cu cortul!

Leave a Reply

