ABC. Abecedarul celor foarte mici

Miercuri am vazut promotii pe www.elefant.ro la carti. Reducerile au fost intre 80% – 30%. Normal, nu puteam rata ocazia!

Asa ca am cumparat (printre altele) o colectie de 27 de carticele (au cate 8 pagini fiecare), colectie ce ne-a placut foarte mult. Reducerea a fost de 41% (de la 39,90 lei, la 23,54 lei).

ABC_Abecedarul_celor_foarte_mici

 

Sursa foto 

Imaginile sunt foarte frumos desenate, foarte utile pentru dezvoltarea vocabularului. Fiecare dintre ele are alaturi si cuvantul care o defineste, cuvant scris in limbile romana si engleza.

carte 1

 

Mi-a placut faptul ca fiecare cuvant este scris cu litere mici. Conform metodei Montessori, copiii trebuie invatati mai intai literele mici, apoi literele mari. Explicatia este una foarte simpla: atunci cand deschid o carte, observa mult mai usor literele mici, deoarece sunt mai multe decat cele mari.

 

carte 2

Fiecare dintre cele 27 de carticele are pe coperta din fata o litera (mare si mica), iar pe coperta din spate o ghicitoare.

carte 3

 

Asadar, spor la citit si ghicit!

PS: Nici nu-mi amintesc de cand n-am mai spus o ghicitoare!

Leave a Reply

