“Impreuna pentru Ana!”

Am fost invitata intr-o zi de o prietena sa dau “Like” unei pagini de pe Facebook. Inainte de a face asta, am vrut sa vad despre ce este vorba. Asa am descoperit pagina “Impreuna pentru Ana!”. Care, pentru mine cel putin, nu este doar o alta pagina intr-un mediu virtual. Am vazut acolo o fetita, Ana, care m-a impresionat. Mai intai prin privirea ei, care semana atat de mult cu privirea Anei mele. Cineva mi-a spus despre Ana mea ca priveste in sufletul oamenilor. La fel am simtit si cand am vazut in fotografii privirea Anei despre care vreau sa va povestesc. Apoi, desigur, m-a impresionat faptul ca aveau acelasi nume. Si sunt destul de apropiate ca varsta. Dar Ana pe care am descoperit-o intr-o pagina de Facebook m-a impresionat prin lupta pe care o poarta; prin zambetele ce-i lumineaza fata atunci cand citostaticele lipsesc, prin curajul in fata durerii, prin dorinta de a creste mare si sanatoasa. Si m-a impresionat micuta Ana si prin parintii pe care ii are alaturi: in primul rand prin decenta lor, prin speranta neclintita pe care o au, prin felul in care reusesc sa depaseasca momente atat de grele. Pentru ca, parcurgand randurile scrise de mama Anei, am aflat ca micuta a fost diagnosticata cu leucemie. Cand avea 6 luni. Am citit toate gandurile scrise de mama Anei; unele insemnari le-am recitit. Mi-au ramas in suflet cuvintele simple, scrise cu sinceritate, scrise uneori cu bucurie, alteori cu tristete. Emotia transmisa nu o pot descrie in cuvinte. Am vazut fotografiile cu micuta Ana si mi s-au adunat lacrimile in barba cand mana ei micuta era acoperita cu pansamente din care se ivea capatul unei branule. Urmaresc zilnic pagina si chiar simt veselia micutei Ana atunci cand ii este mai bine, cand zambeste, cand durerile mai trec. Atunci cand nu citesc nimic nou, ma gandesc doar ca totul este in ordine si ziua urmatoare voi vedea in imaginile postate cum Ana se dezveleste noaptea, cum isi bea biberonul cu lapte, cum isi admira talpile picioarelor; cum stie ea sa fie copil. Un copil curajos, care duce o lupta. Lupta pe care o va castiga. Dar pentru care este nevoie de timp, de rabdare si de multa incredere, de speranta si credinta. Iar noi ii putem fi alaturi. Cu un gand bun, cu o rugaciune, cu o vorba de incurajare. Sau in orice alt mod gasim potrivit. Cei care doresc pot face donatii la numarul 0900 900 042 (4 euro/apel). Numarul este apelabil doar din reteaua de fix a Telekom. Sau in conturile BRD de mai jos: RO62BRDE030SV51850940300 RON RO07BRDE030SV51851070300 EUR RO96BRDE030SV51851230300 USD RO30BRDE030SV51851580300 GBP COD SWIFT BRDE ROBU BRD GSG AGENTIA DOBROGEANU GHEREA Titular cont: DRUGA GEORGIAN ANTON ….sau in contul PayPal yrynuka2002@gmail.com, ….sau se pot dona cei 2% din impozitul pe salariu prin intermediul formularului 230 (disponibil mai jos). Formularul completat trebuie sa ajunga la familia Druga in original. Il puteti aduce la IC Fundeni sau trimite prin posta cu confirmare de primire la adresa: DRUGA GEORGIAN, Aleea Apusului, bl. 11, sc. A, ap. 1, parter, loc. Stefanesti, jud. Arges. Ideal ar fi ca aceste formulare sa ajunga la familia Druga pana pe data de 1 mai 2015, pentru a putea fi depuse la ANAF inaintea datei de 25 mai 2015. Nu trebuie sa asteptam Pastele sau Craciunul pentru a fi alaturi de cineva care are nevoie de o mana de ajutor. Putem face un lucru bun si intr-o zi din martie. Sau din iunie. Orice vindecare cere timp, rabdare, si resurse. Desi situatiile nu pot fi comparate, imi amintesc de zilele in care am fost internata cu Ana mea in spital, apoi cheltuielile cu tratamentul… si toate pentru o (de-acum banala) enterocolita. Daca doriti sa o cunoasteti pe micuta Ana, sa trimiteti o incurajare parintilor, sa vedeti ce inseamna curajul si demnitatea in fata unei astfel de incercari, sa invatati cum sa sperati in lucruri bune si frumoase, puteti vizita pagina “Impreuna pentru Ana!” Desi am scris acest articol din proprie initiativa, as dori acum sa spun ceva in numele parintilor Anei: as dori sa multumesc tuturor acelora care, din timpul lor isi vor rupe cateva minute sa completeze si sa expedieze formularul de mai jos; tuturor acelora care vor trece pentru putin timp peste propriile probleme si griji si vor dori sa fie alaturi de micuta Ana; tuturor acelora care vor gasi o cale de a contribui la redarea zambetului unui copil! formular 230

Leave a Reply

