Primul nostru “prinzator de soare”

Sau, mai pe engleza: primul nostru sun-catcher. Este facut asta-toamna; dar de-abia acum am inceput sa ne bucuram de el. Si cum am inceput, cum s-a stricat vremea si a disparut soarele! In fine, avem rabdare (mai ales eu, ca doar mi-o exersez de 1 an, 6 luni si 19 zile) si asteptam sa-l revedem.

Pana atunci, iata povestea lui: cum spuneam, l-am facut prin octombrie anul trecut. Dupa o idee vazuta aici si de care m-am indragostit imediat. Asa ca am comandat respectivele cristale in China, aici. Cred ca a durat vreo 3 saptamani pana cand au sosit. Mai mare a fost tevatura cu ridicarea lor de la vama: le pusesem pe adresa maica-mii, care nu sta in orasul in care este si vama; altcineva nu se putea duce sa ridice pachetul asa ca a trebuit sa faca ea drumul sa le ia.

Atunci cand au fost gata aratau asa:

Margele

adica fara soare, pe o vreme mohorata rau.

De cand a iesit soarele, sunt minunate! Am facut doua, pentru ca am avut destule cristale; in plus, voiam sa pun unul in bucatarie, si altul in camera. Momentan sunt ambele in bucatarie pentru ca este mai mult soare:

Margele 2

Asa ca, pe la ora 13.30 – 14.00, ne infiintam in bucatarie si o urc pe Ana pe masa, ca sa le poata atinge.

Margele 1

Acum stie foarte clar ca luminile colorate de pe pereti vin de la cristalele din geam. Asa ca, pentru un plus de distractie, le misca si se uita la culorile de pe pereti, de pe haine si de pe mainile ei chiar!

Margele 3

Din pacate, nu prea am reusit sa surprind in imagini sutele de mini-curcubeie reflectate pe perete.

Margele 4

Sunt minunate: fiecare cristal reflecta lumina soarelui in nuantele curcubeului, desi din poza nu prea se vede asta… din pacate!

Abia astept sa avem mai multe ore de soare….

Leave a Reply

