Ieftin ca braga

De fapt, daca ma gandesc bine, si mai ieftin; gratis aproape!

Asadar, o noua zi, o noua distractie: un labirint mai putin obisnuit. L-am facut pentru a incerca ceva nou, iar pentru el am avut nevoie de:

– 4 suluri ramase dupa consumarea prosoapelor de bucatarie, de hartie;

– sfoara;

– perforator si foarfeca.

Le-am taiat putin pentru a lasa loc observarii obiectului care cade prin ele, apoi le-am legat de patutul Anei si, contrar asteptarilor, inca rezista.

Am folosit ghinde pentru a-l testa, lansate de sus si adunate intr-un vas special jos. Capetele exterioare ale sulurilor le-am indoit putin, pentru ca, din cauza vitezei, ghindele mai mari cadeau inainte sa ajunga la sfarsitul traseului.

Nu pot spune ca Ana a fost fooooarte entuziasmata: s-a jucat cateva minute, cateva zile la rand. Mai mult ne-am jucat noi! Motivul pe care-l suspectez si care, de fapt, este un aspect ce trebuie, evident, imbunatatit: lipsa culorilor. Voi incerca sa il desenez sau sa il colorez cumva. Probabil ca vom renunta la ghinde in favoarea unor mingii mai colorate… ramane de vazut.

Pana atunci, cam asa arata labirintul nostru lucrat manual:

Sukuri

Il vom mai folosi, mai ales ca inca nu putem sta toata ziua pe-afara. Mi se pare foarte util pentru exercitii de coordonare ochi – mana, pentru a demonstra copilului relatia cauza – efect, pentru a-l coopta intr-un joc interesant la care pot participa si ceilalti membri ai familiei.

Spor la mesterit!

Leave a Reply

