Ieri, la metrou

Ieri am fost amandoua la controlul periodic al Anei, la medicul homeopat. La intoarcere, pentru ca tot nu ne facusem plimbarea zilnica, am mers pe jos de la cabinet pana la metrou, si apoi de la metrou pana acasa.

Cred ca n-am mai intrat cu Ana la metrou de asta-vara. Cata vreme am purtat-o in manduca, am calatorit mai des cu metroul. Apoi a urmat etapa de iesit afara cu carutul (foarte scurta) si apoi a inceput mersul pe jos. In aceasta ultima etapa nu am calatorit deloc cu mijloace de transport in comun; dar de-acum inainte o vom face mai des.

Bineinteles, la statia Iancului atractia principala a fost coborarea cu scarile rulante. Cum am ajuns intr-un loc cu totul nou, a uitat sa-mi ceara sa urcam si sa coboram iarasi pe rulanta (de cateva ori, cum face de cate ori are ocazia).

Ajunse pe peron, a trebuit sa il strabatem aproape in totalitate. N-am reusit, pentru ca a venit metroul nostru. Oooooo…. ce ochi a facut cand l-a vazut iesind din tunel!!!!! Apoi, cand s-a apropiat, le-a facut cu mana mecanicilor care, la randul lor, au salutat-o cu un claxonat.

Intrate in vagon ne-am asezat pe un scaun, desi o vedeam cum abia asta linistita: ar fi alergat tot trenul, de la un capat la altul. Nu stia unde sa se uite mai intai: stanga – dreapta si tot asa.

Am mers doar 2 statii. Si am coborat. Traversand peronul de la Dristor 2 si indreptandu-ne spre Dristor 1 m-am simtit asa, ca intr-un film… Noi doua mergeam in ritmul nostru: incet, cu pasi mici, uitandu-ne la scaune, la magazine, la scari. In jurul nostru curgeau doua suvoaie de oameni: unii veneau din fata, altii depasindu-ne din spate. Eram singurele fiinte care nu se grabeau in tot iuresul ala. Pe langa noi treceau zeci de fete necunoscute, unele chiar insistand cu privirea asupra Anei si zambind. De mana cu ea, cu omuletul mic ce facea pasi masurati, ce urca scarile si se uita la tot ce era in jur, timpul parca era timp, nu criza de timp. Il aveam pur si simplu. Si nu ne-am grabit deloc!

Leave a Reply

