O jucarie noua

Pentru ca jucariile pe care doresc sa le cumpar pentru Ana nu sunt mereu ieftine, caut intotdeauna cele mai avantajoase optiuni.

Luna aceasta am vrut sa ii cumpar un joc din lemn, pentru stivuit. Am vazut mai multe variante: cu bile, cu diverse forme, cu zeci de variante de culori. Mi-a atras atentia un joc Melissa & Doug. Este o marca ce mie imi place foarte mult, pentru ca produsele sunt de calitate si ajuta la dezvoltarea multor abilitati.

Este vorba despre acest joc: Forme pentru sortat si stivuit Melissa & Doug

forme

 

Sursa foto

Preturile, la o prima cautare, erau intre 67 lei – 58 lei (ultima varianta la emag). Totusi, cautand si mai bine, am gasit o oferta care mi s-a parut foarte buna: 45 lei la BebeTei.

Iata si descrierea, preluata de aici: “Jucaria este formata din suport de lemn cu modele imprimate si 15 forme geometrice din lemn, viu colorate. Micutul trebuie sa potriveasca cele 15 piese respectand formele, culorile si cantitatile in functie de modelul imprimat pe suport. Este un mod distractiv de a invata formele, culorile si de a percepe cantitatile. Acesta jucarie ajuta copilul sa invete numerele si ajuta la dezvoltarea miscarilor fine. Dimensiuni : 33.5 x 11.5 x 6 cm.”

Melissa

Bineinteles, Ana a gasit diverse moduri de a se juca: rasuceste formele pe suportul lor de lemn, le scoate, le stivuieste si combina culorile… dupa criterii doar de ea stiute.

Leave a Reply

