Casuta de carton

Am sarit peste casuta de paie, am ajuns la cea de carton si, cine stie cand, poate vom locui intr-o casuta din caramizi… a noastra. “Cei 3 purcelusi” wannabe.

Asadar, in articolele pe care le mai citesc si eu despre cum sa-i faci pe cei mici sa invete distrandu-se, am vazut ca mai toti sunt super-incantati sa intre in diverse cutii, majoritatea de carton. Am vazut si un filmulet in care personajul principal, un bebe de aproape 1 an, a ignorat complet jucaria dar a apreciat la maxim cutia din care tocmai fusese scoasa aceasta.

Dar….. problema noastra principala (secundara, de fapt, daca ma gandesc si la bugetul familiei) este spatiul. Dupa ce cu vreo 2 saptamani in urma i-am cumparat Anei masa si scaun, unde sa mai incapa si o cutie de carton suficient de mare incat sa stea in ea si Ana.

Intamplarea a facut sa dau peste un proiect foarte interesant, aici

Cutie de carton nu a fost greu de gasit. Si a fost…. “gratis, mama soacra!”

Asa ca vineri dupa-amiaza mesterii au avut de lucru.

Ana1

Participarea mea a fost mai mult simbolica: fructe pentru Ana. Dupa cum se vede, ea s-a implicat foarte tare in acest proiect.

Bine, trebuie sa recunosc: toata casuta a fost facuta de Cristi, eu incercand sa o tin pe Ana ocupata si departe de cutter, foarfeca si alte astfel de materiale.

In aproximativ 1 ora si jumatate, totul a fost gata. Am adaptat putin proiectul casutei cum ni s-a parut noua mai bine:

– nu am taiat “podeaua” pe jumatate, ci am pastrat cartonul intreg; pentru a putea fi totusi stransa, l-am indoit la jumatate;

– am facut porti la intrare;

– am pus instalatia de la pomul de iarna.

Ana2

Ana3

Ana si-a mobilat-o dupa bunul plac: carti si jucarii.

A doua zi a plusat: a pus si pernele, asa ca in casuta citim si ne distram.

10246572_10206326577788491_3438644776497541092_n

10959380_10206326580508559_547280769252256174_n

 

Uneori ne ignora si si vede de treaba la casuta: citeste, lipeste tot felul de abtibilduri pe peretii ei de carton.

ana4

 

Si chiar e posibil sa avem mai mult loc in pat. Ana si cu mine…

ana5

Nuuuuu… glumesc. De fapt, e imposibil. Pentru ca daca intindem canapeaua, trebuie sa strangem casuta.

Casuta care, desi nu ne asteptam, rezista chiar fooooarte bine. A trebuit sa mai lipim instalatia, dar in rest totul este bine. Si sper sa o pastram cat mai mult timp, pentru ca Anei ii place. Dimineata, cand se trezeste, ne arata casuta.

Si chiar daca nu va rezista, facem alta. Cutii de carton se gasesc, costurile sunt minime, tmpul alocat construirii ei este mai mult decat rezonabil asa ca…. distractia continua!

Leave a Reply

