Papucei

Sambata i-am luat Anei papuci pentru stat prin casa. Pot fi luati si pe afara, insa numai vara.

Avea o pereche primita cadou insa, desi ii erau inca buni, ceva nu-i mai placea la ei. Asa ca statea prin casa numai cu cizmele de cauciuc sau cu cele imblanite. Cizmele, de altfel, foarte bune. Am cumparat ambele perechi de la magazine Coccodrillo. Cele de cauciuc au cam inceput sa isi arate uzura, insa cele imblanite, din piele, sunt foarte bune si foarte utile. Ana ia oricum toate baltile si toti nametii la rand, asa ca au facut fata cu brio tuturor solicitarilor. Piciorul a fost cald, doar cu ciorap, fara sosete. Sunt moi si foarte usoare.

Dar sa revin la incaltamintea de interior.

Mi-a fost greu sa aleg din multimea de modele, dar pana la urma am preferat o pereche de papucei cu albine, pe un fond bleu ca un cer de primavara. Ca tot ne apropiem de sfarsitul iernii.

Papuceii i-am comandat pe e-mail la MiniMee cu rugamintea de a-i ridica din magazinul ce se afla in Centrul Vechi. Asa ca sambata ne asteptau acolo. A probat Ana doar unul, bineinteles l-a vrut si pe celalalt dar… vineri seara ninsese, asa ca nu o puteam lasa sa mearga in papucei pe-afara. Drept pentru care a refuzat sa-i mai vada, pana cand am ajuns la masina si a trebuit sa ii dau jos cizmele si sa-i pun papucii.

blue-beez~37Sursa foto

Sunt foarte comozi, sunt moi si nu jeneaza deloc piciorul. Si sunt si atat de frumosi!!!

Inca de cand a inceput sa faca primii pasi, am considerat ca incaltamintea este prioritara. E foarte important sa alerge, sa aiba libertate de miscare. Piciorul trebuie sa se dezvolte armonios. In plus, cum inca nu vorbeste, nu poate spune ce anume o deranjeaza, asa ca trebuie sa apreciez eu ce are nevoie. Dificila treaba, de altfel!

Asa ca am masurat piciorul cu rigla, am adaugat 1,5 cm, si iata frumusete de papucei!

Asta-vara a tocit pe-afara o pereche de papucei de la Tikki Shoes. Foarte frumosi, foarte comozi, in ei a invatat sa mearga. Cand am renuntat la ei aveau boturile aproape complet tocite… “Mar delicios”, asa se numeau.

Ar fi cateva dezavantaje fata de MiniMee: pretul putin mai mare si faptul ca sunt in Timisoara asa ca nu se pot proba de noi, cumparatorii din Bucuresti, si se mai adauga si costul transportului.

Urmatoarea pereche ma gandesc sa o fac personalizata, pentru Ana: papucei cu curcubeu! O sa fie fetita ce merge pe curcubeu! Pentru ca la MiniMee poti sa comanzi un model pe care il doresti si inca nu se afla in colectia lor. A, iar mamele isi pot asorta pantofii cu papuceii fetitelor… O idee primavaratica…

 

 

 

Leave a Reply

