Ne-au sosit carti noi!

In doua zile am imbogatit biblioteca Anei. Cateva carti frumoase, interesante, pe care le recomand.

De la emag.ro:

Ratusca cea Urata. Pana sa citesc aici despre aceasta carte, trebuie sa recunosc faptul ca ocoleam orice avea legatura cu aceasta poveste. Nu subiectul in sine imi displacea, ci multimea de editii aparute: de colorat, de citit, de citit si colorat, in carti de povesti, plus puzzle si alte prea multe produse cu ratusca ghinionista. Oriunde intorceam privirea, trebuia sa fie pe raft si “Ratusca cea Urata”. Majoritatea editiilor prost traduse si chiar mai prost ilustrate.

Cartea aceasta este, insa, speciala: nu cred ca am vazut ilustratii mai frumoase intr-o carte pentru copii. Sunt undeva intre realitate si imaginatie, dar cu siguranta sunt foarte bine realizate. Sunt delicate, iar desenul ca o dantela usoara face fiecare imagine in parte o adevarata opera de arta.

O recomand cu mare drag!

ratuscaTextul este repovestit frumos si tradus corect, fara “inflorituri” inutile. Astazi am citit-o de doua ori, semn ca si Ana o gaseste fooooarte interesanta!

Sursa foto

Animale polare – Prima mea biblioteca. Motivul principal al cumpararii acestei carti a fost pinguinul imperial… pasiunea Anei.

Cartea este frumoasa, sunetele sunt ale animalelor reale (putin cam scurte, dupa parerea mea, ar fi mers o inregistrare sonora mai de durata). Imaginile infatiseaza animalele adevarate, nu desene sau caricaturi; acest aspect este important intr-o carte ce il ajuta pe copil sa isi satisfaca toate curiozitatile si sa afle mai multe informatii despre lumea reala.

animale polareLa calitatea cartonului din care este realizata ar mai fi loc de imbunatatiri (imediat am comparat-o cu cartea muzicala de la editura Usborne, pe care i-am dat-o Anei cadou de Craciun).

Sursa foto

Vrei sa fii prietenul meu? O carte ce pune la incercare chiar si spiritul nostru de observatie! Poate nu-i chiar potrivita pentru 1 an si 5 luni, dar are imagini captivante, copilul aude mentionate multe nume de animale, iar lectura este usoara. In plus, Ana o prefera!

elefantAlaturi de “Omida mancacioasa” sper ca, incet, incet, sa ne intregim colectia Eric Carle.

Sursa foto

De pe elefant.ro:

Ce mananc eu? Carte interactiva, educativa si distractiva

Este foarte frumos realizata, stimuleaza vizual prin imagini mari, contrastante, si foarte clare. Copilul poate face anumite conexiuni, isi imbogateste vocabularul si imaginatia are de lucru.

ce-mananc-eu-carte-interactiva-educativa-si-distractiva_1_produsA fost frumos cand trebuia sa vedem cine mananca morcovi si Ana se arata pe ea cu degetul. A avut, din nou, dreptate!

Si a avut 65% reducere!

Sursa foto

– Fructe si legume

Stiam cartea, cunosc si colectia din care face parte, dar am tot amanat sa o cumpar. Vinerea trecuta am vizionat o gradinita ce ne-a placut foarte mult (din pacate, depaseste bugetul pe care suntem nevoiti sa il alocam acestui aspect despre care voi mai vorbi). Am zarit-o acolo, deschisa, si chiar m-a atras. Asa ca vineri seara am si comandat-o.

fructe-si-legume_1_produs

Se ridica la inaltimea asteptarilor, din toate punctele de vedere. Neaparat de folosit si cu fructele si legumele pe viu. Deja am facut inventarul: nu avem ananas, capsuna, zmeura. Restul – bifate toate, iar maine pus pe tava copilei!

Inca are pe site reducere 45%!

 

 

Leave a Reply

