Distractie de milioane cu 2, 45 lei

De mai multa vreme imi statea in cap o fotografie pe care am vazut-o pe site-urile pe care le vizitez, cu activitati senzoriale pentru copii: un bebelus pus intr-o cutie uriasa din plastic, plina cu spaghete.

Si cum orice copil invata si prin atingere, clar ca si activitatea de mai sus era pe “lista scurta” cu lucruri de facut.

Asa ca sambata am cumparat 2 pungi de spaghete oarecare, si duminica seara, inainte de baia Anei, le-am pregatit.

Ooooo… cate spaghete au iesit din 2 pungi!!!

Le-am rasturnat intr-un lighean, am mai pus putina apa peste ele si gata distractia in cada. Putin reticenta la inceput, Ana nu punea pe ele mainile, ci picioarele. Am observat ca nu ii plac lucrurile alunecoase, pe care nu le poate manevra cu usurinta, asa ca nu m-a surprins.

Ba mai mult, ma punea pe mine sa intru in ligheanul cu spaghete. Apoi a inceput sa le atinga si sa le ia cu cate doua degete.

Incet, incet, s-a mai destins atmosfera. Pana a inceput distractia adevarata: le rasucea, isi ascundea mainile printre ele, le lua in pumni si le ridica in sus. La un moment dat vad ca ridica tot cocolosul ala de calti uzi si poc! il arunca pe peretele din fata. Bine ca n-a tintit in partea ei dreapta, ca umplea baia de spaghete! Vazand ca si noi ne amuzam, mai tranteste cateva astfel de ghemotoace, de aproape se golise ligheanul de spaghete.

Spaghete

Fratilor, da’ dadea cu o placere… Ne-a “botezat” si pe noi de cateva ori, dar numai cu apa ce sarea in toate partile cand zburau spaghetele prin aer.

Ca sa mai domolesc putin distractia si sa nu facem, totusi, atata risipa, am inceput sa-i ascund in mormanul alunecos ratustele ei de baie. Asa ca Ana a devenit un detectiv meticulos, scormonind gramada pe toate partile, pana gasea ratusca. Ba, daca nu se descurca, arunca pastele in laturi si continua cautarea. Cand le gasea pe toate, imi lua mainile, mi le punea pe ratuste, ca sa i le ascund din nou.

Finalul a fost apoteotic, pastele sfaramate ajungand la cosul de gunoi. Le-am adunat rapid din cada, am facut curatenia de rigoare si astazi am vazut fotografiile…

De repetat!

Leave a Reply

