Cum am mancat eu jucaria Anei

Cu inghitituri mici, de-a lungul catorva zile. Cam asa pot spune ca am mancat jucaria Anei.

Este vorba de aceasta:

Bomboane

I-am facut-o anul trecut, prin octombrie (nu, nu este expirata… inca… adica inca n-am mancat-o pe toata!).

Pentru ca imi place sa ii fac eu diverse jucarii, imediat ce am vazut bombonelele astea colorate mi-a venit ideea unei zornaitoare.

Sunt bomboane din orez expandat, acoperite cu glazura de diverse culori (si diverse arome, dupa cum aveam sa constat ulterior). Am cumparat vreo 200 de grame. Apoi am cumparat si un set de fluturasi de bedminton (cu care nu am facut nimic, deocamdata), pentru ca imi trebuia frumusete de cutie de plastic, tubulara.

Asadar, bomboanele au ajuns in cutie, capacele au fost bine, bine, bine, bine lipite, fluturasii nu stiu pe unde au ajuns, dar jucaria a avut efect maxim. Si chiar zornaie! Tare!!!!

Ana a folosit-o din plin si cu forta… de i s-au dezlipit capacele de vreo 2 ori, dar pierderile au fost minime: 2-3 bomboane, pe care, bineinteles, a trebuit sa le fac urgent disparute… la mine in gura.

Zilele trecute, biata jucarie chiar nu a mai rezistat… Si a cedat definitiv. Am subtilizat-o imediat pentru a nu fi o tentatie pentru Ana.

Asa ca acum e pusa bine, in dulap, si inca ne este de folos: imi creste mie glicemia cand sunt zile mai dificile!

Trebuie sa ma mai gandesc si la alte jucarii dulci… neaparat!

Leave a Reply

