Jucarii sau bomboane?

Incep cu o lamurire: Ana nu mananca bomboane sau alte dulciuri cumparate. Sper sa tin departe de ea cat mai multa vreme aceste tentatii. Sambata am fost la cumparaturi intr-un magazin si Ana a vazut cutiile cu bomboane si care te poti servi singur. Bineinteles, culorile au atras-o si a inceput sa le deschida pe cele ce se aflau la nivelul ei. Ba mai mult, a inceput sa manevreze clestii cu ajutorul carora cumparatorii isi iau dulciurile dorite. Vazand interesul pentru aceasta activitate si avand acasa un cleste asemanator, am luat 10 bomboane gumate moi in forma de pestisori. Ajunsi acasa am pus pestisorii intr-un vas, i-am dat clestele, dar a considerat mai interesant sa puna dulciurile in oricare alt loc din casa. Cel mai potrivit i s-a parut un pantof de-al lui Cristi. Si eu tocmai pusesem ochiii pe un pestisor verde…

Apoi am inceput sa ii lipim de oglinda sifonierului. S-a distrat foarte bine!

Ana 1Si eu impreuna cu ea! Am experimentat mai multe suprafete si mai multe tehnici de lipire a pestisorilor.

In cele din urma, ma gandesc sa ii pun un pestisor dulce intr-o sticla cu apa, sa vedem ce parere are. Ooooo… tragedie mare…. A inceput sa planga dupa pestisor, sa bage degetul dupa el in sticla sa-l salveze…

Singura optiune a fost sa mergem la baie, in cada, si sa eliberam pestisorul. Dar aici s-a marit distractia: pestisorul salvat a devenit alunecos si s-a tot chinuit sa il ia in mana. S-a amuzat copios, iar eu m-am bucurat ca are parte de o noua experienta.

Ana 2

Apoi a dat drumul la apa si a inceput sa se joace cu sticla, cu canile, cu ratustele… Cu tot ce mai avea pe-acolo.

De cateva zile am inceput sa ne jucam, cand face baie, cu 2 cani: ia apa de la robinet si o rastoarna in cealalta cana. A inceput sa stapaneasca din ce in ce mai bine tehnica de transfer a lichidelor dintr-un vas in altul. Si, bineinteles, asta ma bucura.

Iar sambata a stat mai tot timpul cu cizmele de cauciuc: a invatat sa le incalte singura, uneori corect, alteori invers, dar e un lucru nou, pe care il stapaneste din ce in ce mai bine.

Cat despre bomboanele gumate moi… au sfarsit la cos. Toate. Oricum, nu stiu din ce erau facute, ca le puteai intinde oricat si nu se rupeau. Parca nici nu as vrea sa stiu…

Leave a Reply

