De zilele astea

Am avut cateva zile foarte linistite si foarte frumoase: Ana a ras mult, a mancat si a dormit bine, noi am fost linistiti.

Bineinteles, au fost doua momente memorabile.

Primul a fost alaltaieri: noi doi eram la masa, ea misuna prin camera. Vine spre noi, cu capul ridicat ostentativ, iar in gura cu o carioca (sunt speciale, non-toxice, pentru pici ca ea). Nu avea capacul pus. Ne uitam la ea, ea la noi… Inca nu a incheiat etapa bagatului in gura a te miri ce, dar e pe sfarsite; probabil si din cauza faptului ca am decis sa tratam cu muuuuult mai mult calm aceasta noua “pasiune” a ei. Nu ne agitam, ne vedem de mancare, dar cu ochiii pe ea. Incepe sa se stranga singura de obraji, ca atunci cand, la inceput, ne speriam noi ca baga in gura hartii si altele asemenea. Nu ne-am panicat, bineinteles, asa ca s-a strans de obraji si a incercat sa ne atraga atentia cat a putut ea mai bine, intreaga scena terminandu-se rapid cu carioca aruncata pe canapea. Bun asa!

Ieri dimineata ne pregateam sa iesim afara. Eu ma imbrac prima, ca sa nu stea ea degeaba, cu hainele pe ea, pana sunt eu gata. Imi scot din sifonier o pereche de sosete cu inimioare. Mama, ce admiratie au starnit! Le-a rasucit pe toate partile, le-a pipait… Ok, incerc sa ii arat ca trebuie sa le incalt ca sa iesim la piata. Instant a inceput sa planga, tare, tare, tare. O etapa tantrum pe care n-am prevazut-o! Nici faptul ca am incaltat-o cu ele (ii veneau sosetele mele pana aproape de fund, era super-haioasa, si mai erau si rosii!)nu a contat. Am luat-o in brate, i-am povestit ce facem noi afara, de ce trebuie sa mergem la piata… Nimic! Plans. Ii amintesc intr-o doara ca si ea are sosete cu inimioare… Bling, bling!!! Se potoleste imediat, da jos sosetele mele si se duce la sifonier pentru ca vrea sosetele EI cu inimioare!!!!

Deci da, am ajuns la piata in timp util, ne-am cumparat cartofii, telina, morcovii, patrunjelul si pastarnacul, si am avut timp sa trecem si pe la doua locuri de joaca pentru ca a vrut neaparat acolo, la leagane. Ca in reclama aia: cumperi nu stiu ce cabina de dus si iti raman bani si de-o ciocolata pentru ea! Hmmmm… nici nu mai stiu de cand nu am mai mancat o ciocolata…

Leave a Reply

