De ce ocolesc locurile de joaca

Saptamana trecuta m-am umplut de nervi. Aproape in fiecare zi…

Langa blocul nostru sunt multe locuri de joaca. Nu sunt “de sezon” acum… abia daca sunt 2-3 copii cu adultii din dotare pe-acolo. La majoritatea insa nu am putut intra din cauza mizeriei de caine. Erau fecale peste tot: la intrare, pe alei, in nisip, sub leagane. Peste tot!!! Si erau niste chestii imense!

Cum e posibil?! Nu, nu sunt de la maidanezi. Si stiu asta clar, din 2 motive: i-au strans de cand cu isteria provocata de copilul ucis de caini din neatentia bunicii; si maidanezii (ca orice alt animal) sunt curati, prefera sa-si faca nevoile pe pamant, in locuri mai ferite.

Mizeria de la locurile de joaca este multumita “iubitorilor de animale” care uita si responsabilitatile ce vin odata cu acestea: sa curete dupa ele sau, in cazul de fata, si mai important: sa nu le plimbe in locuri special amenajate pentru copii. Da, am vazut si oameni care strang mizeria dupa cainii lor, prin parc, pe spatiile verzi – deci se poate. Toata lauda!

Dar totusi nu pot procesa faptul ca isi duc cainele la plimbare si la nevoi in locurile de joaca… special amenajate, de altfel!

N-am nimic cu posesorii de animale (am la tara 2 caini si 2 pisici), n-am nimic nici cu animalele (nu-i vina lor deloc), am cu aceste personaje sub-umane… nu, sub-animale, care sunt cauza pentru care locurile de joaca sunt infecte.

Pana acum am vazut oameni de la serviciile de curatenie care strang plasticele, hartiile, carpele aruncate pe-acolo (da, e o intreaga fauna care misuna prin locurile de joaca), care golesc cosurile de gunoi… dar cum sa strangi mizeria de caine care tocmai s-a dezintegrat si s-a imprastiat pe tot cauciucul ala de pe jos?!

Asa “iubitori de animale”… Halal!

Oricum, asta e doar unul dintre motivele pentru care ocolesc locurile de joaca. Celelalte vor iesi la iveala imediat ce va da putin caldura. O sa fie postari la momentul respectiv…. din pacate!

 

 

Leave a Reply

