Sa ne relaxam

Sa respiram adanc si sa tragem aer in piept! Asta ca sa revin cu picioarele pe pamant. Tot timpul mi se pare ca nu am… timp. In fiecare seara am in minte planuri mari pentru ziua urmatoare. Dar apoi vine realitatea peste mine si toate se imprastie de nu le mai vezi.

Apuc sa scriu randurile astea la ora 01.55. Pentru ca astazi de dimineata, dupa ce s-a trezit Ana (la ora 09.45), am umblat dupa ea prin casa sa ii dau o banana, apoi cateva cirese din compot, apoi un biscuite din orez expandat (apucasem sa-mi beau prima cafea, ca dupa ce se raceste nu-mi mai place). A gustat din fiecare si si-a vazut de-ale ei. Apoi am imbracat-o (vreo 30-40 min.), apoi m-am imbracat si eu, si am iesit pe-afara. Am facut un drum pana la banca (era obligatoriu), apoi ne-am uitat dupa porumbei. Ne-am intors acasa, ne-am pregatit de pranz, a mancat ea, am mancat eu, ne-am mai lalait putin prin camera si la ora 15.00 dormea. Mi-am facut o cafea (a doua). La ora 15.45 s-a trezit. Asa ca am luat-o la mine pe piept si a adormit bustean. Am stat cu ea asa cat am stat, la ora 16.10 am pus-o jos si mi-am pus la indemana ghemul si croseta, ca banuiam ce va urma. La ora 16.15 s-a trezit iar. Am luat-o la mine pe piept, a adormit bustean si am inceput sa crosetez. Pana la ora 17.00, cand a venit Cristi de la serviciu, a luat-o el la el pe piept si eu m-am apucat de tocanita de cartofi cu pulpe de cocos pentru maine. Pe la 17.40 i-am dat trezirea. Eu m-am jucat cu ea cu anason stelat si nucsoara pana a pregatit Cristi cina noastra (a ei era gata, mai trebuia adaugat doar piureul de cartofi). Pe la ora 19.15 am mancat (toti la masa, dar pe rand), am terminat cu totii pe la ora 20.00. Spalat de vase (eu), bagat masina cu rufe la spalat si scos rufe spalate afara pe balcon (Cristi), Ana a scotocit intr-un cos cu snururi si fermoare, apoi a vanturat niste carti. La ora 22.00 am inceput sa ne pregatim de culcare: facut patul, Ana a facut si ea pipi in pat, schimbat lenjeria. Pe la 22.40 i-am facut ei dus, apoi eu am trecut cu ea in pat la citit carte (eu) si baut una bucata biberon cu lapte de capra (ea). Intre timp Cristi si-a calcat camasile si apoi a facut dus. Ana si-a baut laptele, si a rasucit doua carti pe toate partile. A vrut de 2 ori la olita… a avut macar motiv, deci nu comentez. A adormit la 01.10!  Deci, maine la ce ora se va trezi? Sa o trezesc eu, sau sa o las sa recupereze ce-a pierdut asta-seara (posibil sa fie morocanoasa, deci o sa vad daca ma risc sau nu). Pentru maine seara ce planuri sa-mi mai fac (in timpul zilei am renuntat la orice plan)? As fi vrut sa ma spal pe cap…. poate sa ma si epilez, pe bucati…

Asadar, nu ma mai agit ca geamurile si faianta din baie sunt nesterse din august!

Noi am decis ca e mai bine sa dam rapid cu aspiratorul, dar sa stam afara putin mai mult, cu totii. Mai lasam si geamurile nesterse, dar ne jucam mai mult cu Ana. Stergem holul o data la 2-3 zile, dar Ana danseaza si noi suntem galeria. Sta praful nesters 1-2 saptamani, dar Ana se uita dupa vrabii si porumbei. Sunt hainele vraiste in sifonier, dar stam cu Ana la pet-shop sa vada pestii si papagalii. Dam cu mopul o data pe saptamana, dar jucam fotbal toti trei cu o minge de tenis.

Deci…. important e sa mancam curat si aromat (dimineata, cand miroase a paine calda, e o placere; seara, cand pregatim un sos veracruzana, e o alta placere), sa avem haine curate si calcate, sa apucam toti trei sa facem un dus pe zi (desi uneori, pe la ora asta ajung sa ma spal si eu) si, mai ales, sa dansam, sa radem, sa ne jucam, si sa crestem copilul asta cu pofta de viata! Si sa ne relaxam!

PS Sambata ma duc la masaj! 60 de minute!!!! Am de ales intre masaj Shiatsu, masaj cu pietre vulcanice sau masaj capilar. Cred ca o sa aleg varianta capilar… sau sa vin cu vanatai acasa. O sa vad la fata locului. Oricum, abia astept!!!! Asta-i partea a doua a cadoului de Craciun primit de la Cristi anult trecut; partea intai e de citit (o carte foarte faina, despre arome, mirodenii, mancaruri, gusturi si altele asemenea…)

Leave a Reply

