2014

A venit momentul sa incheiem si anul 2014. Cu toate ale lui, a fost un an plin. Ana a crescut, si noi am crescut cu ea. Asa simt. Nu, nu am imbatranit, desi ne mai doare spatele, ne mai tin incheieturile, ne-au mai iesit cateva zeci de fire de par alb si ne-au cazut alte zeci…

A fost un an minunat, an in care Ana s-a schimbat atat de mult chiar sub ochiii nostri. Nu imi vine sa cred ca prin decembrie anul trecut statea pe burta si se rostogolea prin pat ca un pepenas, iar acum fuge singura pe holul blocului si trebuie sa fim cu ochiii pe ea sa nu escaladeze mobila.

Ianuarie 2014: incercam sa ii facem cateva fotografii de An Nou.

ianuarie

 

 

Februarie 2014: incepem diversificarea alimentatiei (data viitoare promit sa incerc auto-diversificarea).

februarie

 

 

Martie 2014: incepe sa descopere lumea prin tot mai multe atingeri, degustari, incercari.

martie

 

 

Aprilie 2014: ne-am plimbat destul de mult, prin toata tara.

aprilie

 

 

Mai 2014: primii pasi ai Anei, incercati inca din februarie, incep sa devina tot mai siguri.

mai

 

 

Iunie 2014: inotul este o placere, pentru toata lumea.

iunie

 

 

Iulie 2014: la mare.

iulie

 

 

August 2014: pe 15 Ana implineste 1 an!

august

 

 

Septembrie 2014: zile calde de toamna cand Ana incepe sa mearga singura.

septembrie

 

 

Octombrie 2014: stam amandoua o luna de zile departe de Bucuresti si Ana descopera atractiile vietii la tara.

octombrie

 

 

Noiembrie 2014: apropierea de natura lasa amintiri placute.

noiembrie

 

Decembrie 2014: dupa ce a descoperit cartile, nu s-a mai putut opri; cred ca in viata mea nu am cantat atatea cantecele si nu am spus atatea poezii!

decembrie

 

Acesta este anul nostru, in doar cateva imagini.

La Multi Ani, 2015!

Leave a Reply

