Jucarii pentru Ana

Acesta va fi un post-telenovela, sau serial, sau foileton… Pentru ca imi place sa fac jucarii pentru Ana. Este o activitate care ma tine si pe mine in priza (citesc cu placere blog-uri din strainatate si de pe la noi pe aceasta tema, apoi ma gandesc la ce as putea face eu pentru a stimula simturile si creierasul Anei) si ma relaxeaza in acelasi timp. In vremuri care acum mi se par dintr-o alta viata, mai reuseam sa lucrez si bijuterii din fetru, din snururi, din sfori, din pietre. Mai participam si la targuri, mai petreceam si timp cu blog-ul pe care il actualizam frecvent si care tocmai tema asta o avea: bijuterii lucrate manual.

Acum toate ustensilele si materialele sunt impachetate si asezate pe rafturile din balcon. Nu de teama ca Ana isi va baga nasucul prin ele, cat mai ales din cauza spatiului minuscul in care stam. Mai am totusi la indemana cateva cutii cu snururi, margele si pietre, si periodic scotocim impreuna prin ele, toti trei, pentru ca Anei ii place mult sa le “verifice”.

Adica asa:

WP_20141205_066

Din cand in cand ii fac jucarii…

Acum am folosit 3 borcanele de dulceata (da, am mancat-o pe toata) si urmeaza si al patrulea (pe-asta l-am mancat mai incet, pentru ca dulceata de pere cu cardamom a fost foooooarte aromata). Bun. Deci: 3 borcanele, hartie, snururi si pom-pom. Le-am asezat inauntru urmarind nuantele curcubeului.

WP_20141222_004

Apoi le-am insurubat si le-am dat Anei spre descoperire. Am incercat sa-i arat si sa o las apoi sa exerseze desurubarea borcanelor, sa testeze texturile materialelor din interior, sa incerce sa le scoata singura si apoi sa le bage la loc. Plus atractia culorilor.

WP_20141223_007

 

WP_20141223_028

 

WP_20141223_034

In mare parte am reusit tot ce mi-am dorit. Si, surprinzator, sunt inca in voga! Inca putin si il pregatesc pe-al patrulea – vreau sa pun in el sarme plusate, colorate.

Va urma!

 

Leave a Reply

