Dupa furtuna

Ziua de luni s-a “reparat” pe final: a trebuit sa alergam cu ea pe umeri, prin camera, pe rand, dar macar s-a lasat cu zambete.

Una-peste alta, am trecut cu bine de prima raceala (fara febra), iar starea morocanoasa de ieri a fost rezultatul racelii, alintului de la sfarsit de saptamana, dar si aparitiei maselelor. “Subiectul” din urma ne cam da batai de cap de ceva vreme: sunt nopti cand doarme foarte prost, si zile cand mananca foarte putin, cand e plina de bale si cu mainile in gura pana la coate.

Bilantul: 3 maselute nou-noute, abia ivite!

Am avut si o experienta pozitiva cu raceala asta: a invatat sa sufle nasul in batista. Fie tinem noi servetelul, fie si-l tine singura si sufla. La inceput doar statea cu nasul in batista, apoi repede a prins miscarea.

Mi-am amintit de asta-vara, cand faceam noi baloane de sapun si voia si ea sa sufle: statea secunde in sir cu cerculetul ala prin care trebuia sa sufle in dreptul gurii, incordata de ziceam ca de va sufla, ne va da si pe noi de-a dura, si nu stia cum sa faca. Pana sa invete, am terminat solutia si n-am mai luat alt recipient.

In fine, gata si cu postarea mai putin vesela: fuse, fuse si se duse! Bine ca au iesit maselele, mai rasuflam si noi… pana la urmatoarele!

Leave a Reply

