Cadourile Anei

Alegerile pe care le-am facut cand am decis ce cadouri sa luam pentru Ana nu au fost tocmai usoare. Am avut insa 3 criterii: sa fie ceva care sa-i placa, ceva care sa o invete ceva nou si ceva accesibil ca pret. Pentru ca Anei ii place mult sa citim impreuna, cadourile alese sunt pe aceasta “tema”. Prima alegere a fost o carte. Muzicala neaparat, pentru ca ii place mult sa danseze. Si am ales cartea Usborne “Musical Christmas”. Are imagini minunate, sunetul melodiilor este placut, nu strident, si… este in limba engleza. 9781409585831-musical-christmas   create-spread   create-spread (1)   create-spread (2)   Sursa foto

Ana 1

Am inceput, usor, usor, conversatiile si in aceasta limba. Incerc sa folosesc cuvintele straine atunci cand ne imbracam sa iesim afara. Prima data cand am vorbit in engleza am avut parte de o privire intrebatoare. Sper sa se obisnuiasca si cu aceasta noutate.

A doua alegere a fost o pisica lucrata manual. Stiam ca ii plac pisicile. Mult. Stiu ca mie imi place hand-made. Stiu si ca lui Cristi ii plac unicatele. Si mai stim ca ocolim chinezariile atat cat putem de mult! Asa ca am ales un motanul lucrat de Cristina Popescu. motan   Este lucrat asa cum am vrut: expresie smechereasca, ochi albastri, blanita gri, haine vesele, membre mobile. Este intruchiparea textila a unuia dintre motanii mei de la tara, motan care o incanta mult pe Ana pentru ca are blana mare, este urias, toarce zgomotos si e destul de linistit. Magazinul Cristinei (unde sunt si alte minunatii) poate fi gasit aici: Cadouri cu Drag

Ana 3

A treia alegere a fost o carte de la libraria on-line Libris (partener emag, de la acestia din urma am cumparat-o, de fapt). Cartea Bear Stays Up for Christmas mi-a placut foarte mult pentru ca are imagini cu multe animale, asa ca avem ce sa povestim. Este frumos realizata, iar firul povestii mi s-a parut foarte incitant. urs 1 urs2   urs3   urs 4   Sursa foto

Din pacate… a fost o intamplare neplacuta. Desi am comandat cartea pe data de 10 decembrie, am platit-o on-line, am asteptat cuminte sa treaca 10 zile (termenul de livrare mentionat pe site), cartea nu a ajuns… Pe 23 decembrie sun la Libris – nu raspunde nimeni; stau pe “asteptare” jumatate de zi! Le trimit un e-mail mai suparat. Primesc raspuns ceva de genul: a, da, cartea dvs… hm… pai stiti, furnizorul din Anglia nu ne-a trimis un colet cu carti, dar sa stiti ca ne-a facturat… si, ce credeti, ghinion… cartea dvs. era in acel colet… ne pare rau. Deci… le pare rau p banii mei. Le raspund nu tocmai frumos si le cer sa rezolve cumva situatia. Imi dau un discount de 20% la comanda pe care deja o astept dupa Sarbatori. Hmmmm… hai ca de data asta ati scapat ieftin, ca doar numai maine nu-i poimaine si doar e Craciunul… si nici timp de conversat nu mai am.

Al patrulea cadou ales este tot o carte Usborne “How high is the Sky”? Motivul: Anei ii plac pinguinii. Mai ales cei imperiali. Ii place cum merg, ii plac zgomotele pe care acestia le fac. Deci, nu puteam rata momentul pentru inca o carte frumoasa. 9781409583202-how-high-is-the-sky unnamed (1) unnamed Sursa foto

Si mai avem un cadou pentru ea, pentru ca ii plac mult pinguinii imperiali: jucarie Ana Nu ii cumparam plusuri decat daca sunt animale foarte apropiate de realitate; iar cel ales este foarte special, fiind lucrat manual.

Sursa foto 

Ana 2

Asa ca de acum incolo avem treaba: ne jucam si citim, citim si ne jucam!

Ana 4

PS. Nu mai spun ce cadouri am primit noi, astia mari. Nici nu mai conteaza, ne bucuram ca le primim… inca.

Leave a Reply

